Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Bra Hasse!
fhloston sa:marr sa:Bra Hasse!
+1
Bra fixat HasseHasse#7 sa:Har pratat med Miss Lycka. Han hälsar till alla.
Hasse#7 sa:Har pratat med Miss Lycka. Han hälsar till alla.
Thats about all i have to say about that.
Tack till alla som hjälpte till att göra samtalet möjligt.
JTF sa:Tack för uppdateringen, Hasse#7. Då slipper vi engagera Missing people åtminstone.
ForesterGuy sa:JTF sa:Tack för uppdateringen, Hasse#7. Då slipper vi engagera Missing people åtminstone.
Miss People?
JTF sa:ForesterGuy sa:JTF sa:Tack för uppdateringen, Hasse#7. Då slipper vi engagera Missing people åtminstone.
Miss People?
Ja, med mistlur i den skånska dimman. Det går inte att missa.
ForesterGuy sa:JTF sa:ForesterGuy sa:JTF sa:Tack för uppdateringen, Hasse#7. Då slipper vi engagera Missing people åtminstone.
Miss People?
Mist Lur?
JTF sa:ForesterGuy sa:JTF sa:ForesterGuy sa:JTF sa:Tack för uppdateringen, Hasse#7. Då slipper vi engagera Missing people åtminstone.
Miss People?
Mist Lur?
No, it's Mist Piggy and Kermit the Fog.
Hasse#7 sa:Har pratat med Miss Lycka. Han hälsar till alla.
Thats about all i have to say about that.
Tack till alla som hjälpte till att göra samtalet möjligt.
Kung Stalle sa:Var är han som satt i rättssalen med areokruka?
Spacekitty sa:Fikasvettot har en fin blog med massor av bilder på finfika. En dag var det bara "Slutfikat. Avgått." typ. Vilken sorg.
NLC sa:Spacekitty sa:Fikasvettot har en fin blog med massor av bilder på finfika. En dag var det bara "Slutfikat. Avgått." typ. Vilken sorg.
+1. Och det finns fler karaktärer man saknar
zodah sa:Stellan.
Precis. Båda av en kvalitet som inte görs längre.Stewe sa:Jag undrar var Bruce är?
#morgoncrossinspiration
eller varför inte Bruse?
:-)
zodah sa:Bruse hittar man på twitter i alla fall. Så han mår väl vad jag vet.
Fjärdebrunn sa:zodah sa:Stellan.
+1
geologen sa:Kung Stalle sa:Var är han som satt i rättssalen med areokruka?
Det är ju Supertramp. Högst aktiv.
Supertramp sa:geologen sa:Kung Stalle sa:Var är han som satt i rättssalen med areokruka?
Just det, Supertramp var namnet, glöm aldrig det! :-)
Supertramp sa:Rödljuskörning på cykel. Jag blev friad.
Fast efter den domen började väj Stockholmspolisen punktmarkera hela din pendlingsväg? ?Supertramp sa:Rödljuskörning på cykel. Jag blev friad.
Om det där är SuperTrump frågar man sig ju hur MediocreTrump och BadTrump är.Supertramp sa:geologen sa:Kung Stalle sa:Var är han som satt i rättssalen med areokruka?
Just det, Supertramp var namnet, glöm aldrig det! :-)
Supertramp;
SuperTrump:
NickPick sa:Frågan är varför man ens har en sådan där hjälm offentligt. Ingick den i åtalet?
Har du den på under cykling så har det ju roat många andra iaf. :)
Supertramp sa:NickPick sa:Frågan är varför man ens har en sådan där hjälm offentligt. Ingick den i åtalet?
Har du den på under cykling så har det ju roat många andra iaf. :)
Bästa pendlarhjälmen!
http://jespersundewall.blogspot.se/2008/12/en-ovanlig-syn.html?m=1
Och touring!
https://happyride.se/2008/12/05/tour-de-oetzi/#more-987
staine sa:zodah sa:Bruse hittar man på twitter i alla fall. Så han mår väl vad jag vet.
Va bra, han var lite kul, och speciell, att cykla med, vilket vi gjorde i början på seklet :)
Stewe sa:Man bara måste älska en snubbe som ska till rätten för en rödljuskörning och tar på en tempohjälm dagen till ära ??