Var är Miss Lycka?

Var är Miss Lycka?
Var är Miss Lycka?
+43 på hasses jobb. men slutet blev lite snöpligt. ska vi hoppas att han dyker upp igen, eller har han ett nytt nick?

mysteriet tätnar, frågorna hopas.

och det finns en hel drös andra nick som också bara försvunnit åt sidan utan dramatik eller buller. punka på cykeln?

Var är Miss Lycka?
Miss Lycka kommer säkert tillbaka. Vad det gäller alla andra blir det lite svårt om några få skall hållas reda på allting. Känner du, vem du än är, att du behöver bry dig om någon? Gör det bara, det är för lite omtanke överlag i dagens samhälle. Sen att man själv ställt till med ett och annat som inte varit så snällt får man leva med och ta lärdom av.

Var är Miss Lycka?
+44 som miss lycka kunde ha uttryckt det, dock ser man inga hårda puckar i hans senare inlägg.

läste en gammal tråd, kollade upp fikasvettot, rätt flitig på forumet. någon tog nicket fikasvetto men ändrade snabbt namnet. original fikasvettot slutade bara sådär, efter 11000 inlägg, en dag i august 2013

när du hasse försvinner blir det iaf en aning tomt här.

Var är Miss Lycka?
NLC sa:
Spacekitty sa:
Fikasvettot har en fin blog med massor av bilder på finfika. En dag var det bara "Slutfikat. Avgått." typ. Vilken sorg.

+1. Och det finns fler karaktärer man saknar

Ja, man undrar ju hur det går för t.ex. PippiW, cyklar han fortfarande, eller är det dragracing på heltid?

För övrigt +45 på Hasses engagemang, fler medmänniskor behövs på anonyma forum.

Var är Miss Lycka?
Stewe sa:
Jag undrar var Bruce är?

#morgoncrossinspiration

eller varför inte Bruse?

:-)
Precis. Båda av en kvalitet som inte görs längre.

Massor som försvunnit genom åren, tillfälligt eller för alltid. Vi har även haft dödsfall. Jag förstår att de senaste årens ”järngäng” gärna ser Happy som en konstant, ungefär som jag gjorde de första åren. Men vet ni vad, saker förändras, det kanske blir bättre eller sämre, helt säkert annorlunda. Så slappna av, ta ett break, Happy surrar vidare ändå.

Var är Miss Lycka?
Jag var själv hyfsat aktiv på ett helt annat forum i många år.
När jag var på en semesterresa för några år sedan hade jag inte tillgång till forumet på ett par veckor.
Och insåg plötsligt hur mycket tid jag hade spenderat där och hur mycket annat man kunde göra istället. :)
Har aldrig loggat in där någon mer gång. Jag "försvann" helt enkelt. Men har fortfarande samma intresse kvar.

Men bra initiativ Hasse#7. Sverige är ju det land i världen som toppar listan när det ensamma.

Idag upptäckte jag också att man kan dra i rutan jag just skriver i. Jag trodde det var skit på skärmen i det nedre högra hörnet av rutan, men det är ju en liten "pil".

Var är Miss Lycka?
geologen sa:
Kung Stalle sa:
Var är han som satt i rättssalen med areokruka?

Det är ju Supertramp. Högst aktiv.

Just det, Supertramp var namnet, glöm aldrig det! :-)

Supertramp;
Tingsrtt1.jpg

SuperTrump:
trump.jpg

Senast ändrad:
Var är Miss Lycka?
Nu kom jag att tänka på Åklagar-Kaj SuperApe. h
Har inte sett honom här på evigheter men hojar han fortfarande?

EDIT: Gjorde en sökning och Superapan både hojar och skriver här fortfarande ser jag!

Senast ändrad:
Var är Miss Lycka?
Frågan är varför man ens har en sådan där hjälm offentligt. Ingick den i åtalet?
Har du den på under cykling så har det ju roat många andra iaf. :)

Var är Miss Lycka?
Senast ändrad:
Var är Miss Lycka?
Var är Miss Lycka?
Man bara måste älska en snubbe som ska till rätten för en rödljuskörning och tar på en tempohjälm dagen till ära ??

Var är Miss Lycka?
Tror poliser som skall patrullera längs med Supertramps pendlingssträcka får en packe valium med sig, iaf har facket krävt det vad jag hört.

Tillbaka
Topp