Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
.Om det är någon som brukar ha personlig kontakt med Miss Lycka får ni gärna kolla läget. Det känns som om nånting inte stämmer.
Skittrådar? Vart? Hur?OK, jag försöker hitta honom.
Edit: När jag kollade hans profil såg jag att MrL var aktiv senast 07-14 så jag betraktar honom som aktiv. Han har kanske tröttnat på alla "skittrådar"?
.
Har det inte varit ganska städat i några veckor nu? Bortsätt ifrån lite elcyklar på vanliga forat, men lite polititik iaf.Skittrådar? Vart? Hur?
Jag har inte varit så aktiv. Kanske färre skittrådar då? Hursomhelst tack för att du kollar. Jag kan tex inte nå fram på mobil. Jag behöver inte nå honom, inget ärende, utan är bara allmänt oroad.OK, jag försöker hitta honom.
Edit: När jag kollade hans profil såg jag att MrL var aktiv senast 07-14 så jag betraktar honom som aktiv. Han har kanske tröttnat på alla "skittrådar"?
.
Bra att vara rädd om våra profiler. ML är nödvändig för att ge lite sund självdistans ibland.Jag har inte varit så aktiv. Kanske färre skittrådar då? Hursomhelst tack för att du kollar. Jag kan tex inte nå fram på mobil. Jag behöver inte nå honom, inget ärende, utan är bara allmänt oroad.
Då var min känsla att något hänt tyvärr rätt, vila i frid.Min vän Pär Edgren har meddelat att Miss Lycka/David Pedersen avled 19 juli.
Vila i frid David!
Men nej..... vad enormt tråkigt. Världen blev just en aning gråare....Min vän Pär Edgren har meddelat att Miss Lycka/David Pedersen avled 19 juli.
Vila i frid David!
Tråkigt... Om det är något man lär sig med åren så är det väl att ta chanserna, förr eller senare kommer inga nya....David ville komma förbi/bo hos mig när det skulle vara cykelmässa i Sthlm 2020.
Mässan ställdes in och det blev inget besök/boende, tyvärr.
Efter det har vi bara hört av varandra via mobil/SMS/PM. Han lockade med ett Skåne-besök men vi fick aldrig ihop det pga att våra göra-kalendrar aldrig synkade. Jag är ledsen![]()
Jag mötte honnom vad jag vet bara en gång och det var länge sedan. Glömmer aldrig när jag kopplade ihop den hmmm.. (hoppar över epitet) cyklisten med onelinermästaren här. En del klarnade, men många frågor återstod. Tyvärr så återstår dem för alltid nu. Väldigt tråkigt.Det var sorgliga nyheter. David var hemma hos mig och Mona sommaren 2020
Han sov över en natt och sen åkte han hemåt. Trevligt att ha träffats en gång i alla fall. Jag vill personligen tacka alla som bidrog när denna tråd startades. Då var han verkligen under isen och er/vår insats i form av stöd och uppmuntran verkar ha betytt mycket för honom. Det är ändå ganska fantastiskt att människor på distans kan göra faktisk skillnad. Vila i frid David. Saknad men aldrig glömd.![]()
Du vet inte om det finns något behjärtansvärt att samla in till? Inte för att det hjälper här och nu, men av respekt så finns det något 90-konto som är relaterat tar jag gärna emot den informationen.Jag gör ett inlägg för den här tråden får aldrig hamna på "sidan 2" enl min uppfattning!
Kan även vara idé att länka till kondoleanstrådenJag gör ett inlägg för den här tråden får aldrig hamna på "sidan 2" enl min uppfattning!
Pär Edgren har skrivit många vackra ord om sin vän David:
Cykelsajten
Cykelsajten är webbplatsen för dig som vill ha koll på nyheter inom cykling, produktinformation om cyklar och test av cyklar och cykelutrustningcykelsajten.se
Mitt minne sviker förvisso ibland det också men jag är rätt säker på att det stämmer.Någon som vet?
Är det samma David från Fun Beat med nick
f.p david, och en tecknad mexikanare med gul hatt.
Minnet kanske sviker mig, men på ett ungefär.
Tycker också att det låter bekant. Men inte helt säkerMitt minne sviker förvisso ibland det också men jag är rätt säker på att det stämmer.
Ja.Någon som vet?
Då har jag fått svar på den frågan.Någon som vet?
Ja.Var han signaturen David Pedal / David P. Velo på Twitter?