Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tant brun i Sigtuna.
Tyvärr hann allt ätas och drickas upp innan jag kom på att jag skulle ta en bild :-)
Det blidde en morotskaka apelsinjuice och en latte :-)
Sorry, ingen bild, men det blev Kafe Kagan vid Yangtorp, som är ett jättestort buddistiskt tempel i Lecablock som bara står tomt. Kafe Kagan har 20-tals inredning ala bondgård från den tiden. Riktigt mysigt med hembakt, nymalt kaffe serverat i gammal servis. Rekommenderas.
skogscyklisten skrev:
-------------------------------------------------------
> Härligt! :)
>
> Hellre en fulsnickers i solen - än en äkta
> Snickers i regnet...
Tar en förning med tre barn i Nacka forum, lönehelg, Stadiumrabatt och p*ssfika på Waynes. Blir tröttare av detta än morgonens 120 km snabbgruppsträning.
Jag och dottern tog en cykeltur till tyresta och ett varv på barnvagnsslingan, detta avslutades med en kopp kaffe till mig, en festis till henne och en toscakaka till oss båda i tyrestas cafe.
För allas kännedom så är cafet i tyresta stängt 1-4 april.
Fliken skrev:
-------------------------------------------------------
> Tar en förning med tre barn i Nacka forum,
> lönehelg, Stadiumrabatt och p*ssfika på Waynes.
Det låter ärligt talat helt vidrigt! Men det kanske funkar eftersom man gör det tillsammans med sina barn. :-)