Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
S.Englund skrev:
-------------------------------------------------------
> Anna säger precis: Stackars Rasmus om han var
> här och skulle behöva åka nedför alla
> bergen...
Tyvärr ingen bild, men äldsta dottern & jag tog en cykeltur till TäbyC och fikade på Gateu: en nougatbakelse och en lyxig bulle med hasselnötsmassa. Idag ska man ha en duktigt bra ursäkt för att inte vara ute & cykla, typ dubbelt lårbensbrott.
Stumpy skrev:
> Äppelpaj med vaniljsås i matrummet hemma.
> Äpplena plockade på ett av grannens träd.
+1
Blev även kanelbulle och termoskaffe i svampskogen tidigare under dagen.
Tuggade först styrlinda vid Stora skuggan och sköljde sedan ner med en cappuccino på [random cafe] på S:t Eriksgatan, sen drack jag en automatkaffe på Cykloteket
Johan A skrev:
> Ingenstans... Som vanligt alltså..
---------
+1 Varken fika eller cykel... Som vanligt alltså.. T
Stumpy skrev:
> Missade stängningsdags i Tyresta med en kvart,
> så det blev inget fika för mig heller idag.
Satt på en bänk vid Fyrisån i en regnskur och njöt. Drack kaffe direkt ur termos samtidigt som jag tryckte i mig en JAPP. Tur ingen såg bordsskicket, ingen hyfs alls faktiskt. Benen blev bättre ganska snabbt efteråt. Bästa fikan ever....
Årets första cykelfika blev en besvikelse. Kafé Syltkrukan hade stängt för marknad, så det fick bli en magnumglass med medhavt vatten på Månkarbogrillen.
Inte riktigt värt dryga fyra mil i 7 m/s rak motvind. :-/
Ösmo plantshop. Stor macka för 68 riksdaler som delades på två. Varsin Latte värmde. Lagom till vi var klartuggade kom regnet trots att det skulle dyka upp först till kvällen. Norrut till Årsta havsbad cyklades i värsta motvinden och regn hela tiden. Men va f-n, varm är man ju ändå. Medvinden mot Grödinge och Sibble var trevlig och dagens 124km runda närmade sig sitt slut.