callewarnelov
Medlem
Var finns ni???
Göteborg, skändlaberget. Mycket bra teknisk stig bakom huset!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Ahhh! Trådarkeologin firar nya höjder!
Iofs kunde jag tycka att ort skulle vara ett obligatoriskt inslag i profilen. Kunde vara till god hjälp i trådar som ”jag vill låna verktyg, ”stora yardsale, ”köp o sälj mfl....
Malmö Limhamn, btw.
Raggamuffin sa:Pfaff sa:Ahhh! Trådarkeologin firar nya höjder!
Iofs kunde jag tycka att ort skulle vara ett obligatoriskt inslag i profilen. Kunde vara till god hjälp i trådar som ”jag vill låna verktyg, ”stora yardsale, ”köp o sälj mfl....
Malmö Limhamn, btw.
I eller på?
Pfaff sa:Raggamuffin sa:Pfaff sa:Ahhh! Trådarkeologin firar nya höjder!
Malmö Limhamn, btw.
I eller på?
I så klart. Det är ingen ö. Om inte man bör på Ön, förstås. ?
Raggamuffin sa:Pfaff sa:Raggamuffin sa:Pfaff sa:Ahhh! Trådarkeologin firar nya höjder!
Malmö Limhamn, btw.
I eller på?
I så klart. Det är ingen ö. Om inte man bör på Ön, förstås. ?
Tack, äntligen medhåll.
Jag med, men inte sammastans.ForesterGuy sa:Någonstans i Sverige...
Bengt-re sa:På Sveriges tredje största ö.
Pfaff sa:Bengt-re sa:På Sveriges tredje största ö.
Sedan 2014 ja. Men innan dess?
Skogling sa:Jag är hemma.
CW sa:Tråd från 2003. Herregud..
Jag bor kvar ;)CW sa:Tråd från 2003. Herregud..
Bengt-re sa:Pfaff sa:Bengt-re sa:På Sveriges tredje största ö.
På en halvö...
ForesterGuy sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Bengt-re sa:På Sveriges tredje största ö.
På en halvö...
Du har varit ute och grävt?
Skogling är alltid ute och cyklar.Bengt-re sa:Skogling sa:Jag är hemma.
Inte ute och cyklar då?
Om det ska vara sant innebär det att Skogling bor ute i skogen, vilket ju med tanke på nicket låter fullt rimligt.Crossmax sa:Skogling är alltid ute och cyklar.Bengt-re sa:Skogling sa:Jag är hemma.
Inte ute och cyklar då?
Bengt-re sa:På Sveriges tredje största ö.
Ett resonemang kring SCB:s definition av öar där bifurkationer också tas upp http://spraktidningen.se/artiklar/2016/03/en-o-ellerkais01 sa:Bengt-re sa:På Sveriges tredje största ö.
det där är ett dimmigt begrepp. södertörn har nyligen upphöjts till den ö det egentligen är, bifurkationen i göta älv (hisingen) accepteras allmänt som ö, dvs landmassa omgiven av vatten.
men inte ännu bifurkationen i torne älv. och den landmassan är större än gotland.
+1Stream sa:
Crossmax sa:Skogling är alltid ute och cyklar.Bengt-re sa:Skogling sa:Jag är hemma.
Inte ute och cyklar då?
Går det inte att cykla under broar?Bengt-re sa:Crossmax sa:Skogling är alltid ute och cyklar.Bengt-re sa:Skogling sa:Jag är hemma.
Inte ute och cyklar då?
Jag har sett skogling under en bro. Så ibland cyklar han och ibland är han under broar.
GoranS sa:Går det inte att cykla under broar?Bengt-re sa:Crossmax sa:Skogling är alltid ute och cyklar.Bengt-re sa:Skogling sa:Jag är hemma.
Inte ute och cyklar då?
Jag har sett skogling under en bro. Så ibland cyklar han och ibland är han under broar.