Var hittar jag scott-jersey för damer?

eirisch

Aktiv medlem
Hej!

För några månader sedan gick vi (jag och tjejen) miste om en fin långärmad grön Jersey (scott strl s, dam) på cykelhuset backa. Nu vore det kul att få tag på en likadan, kanske på nätet, och överraska henne! Jag tror det kallas jersey. I vilket fall, så var den tunn, långärmad och väääldigt grön.

Har letat lite nätbutiker, men utan större framgång. Vilka säljer scott-tröjor. Tyvärr är jag inte i sverige nu, och utbudet där jag bor nu är dåligt.

Några tips på butiker önskas!
Scotten är ett säkert kort då jag vet att den passar.

// Erik

Miche skrev:
-------------------------------------------------------
> Skicka en ett mail till scott och fråga så
> kanske de kan hjälpa dig.

Japp, jag har mailat. Får se när de har lust att svara. Jag hittade ingen kontaktinformation här i skandinavien.

Snabbare var de i Cykelhuset och där fanns den kvar! YEY! Om jag bara får hit den (Finland) innan tävlingen hon ska köra om 1,5v, så kommer jag bli utnämnd till världens bästa pojkvän!

EDIT: Glömde bort vart jag bodde...

Senast redigerad av en moderator:
Duger det inte med en rosa foxtröja, brukar finnas på annons i vartenda engelsk cykeltidning ?

Lilla stereon (på sjön) skrev:
> Duger det inte med en rosa foxtröja, brukar
> finnas på annons i vartenda engelsk cykeltidning
> ?

Hon har självrespekt... det gillar jag hos henne :)

Det börjar bli kallt ute för självrespekt ;-)
Brukar finnas Engelska cykeltidningar på Stockmans(iaf i Helsinki) och det brukar finnas diverse rosa tjejtröjor i tidningarna så det kanske finns någon scotthandlare som har annons ?
Annars borde den som har engelska generalagenten för Scott ha koll/länk till butiker som säljer... :-)

Lilla sereon (på sjön) skrev:
> Det börjar bli kallt ute för självrespekt ;-)

Hehe, jo, här lär vintern gå lååångt förbi gränsen för självrespekt. Men ännu finns lite chans att snobba innan kylan kommer. 6 grader på morgonen är fortfarande så man överlever. Dags att leta reda på skidorna, och självrespektlöst slänga på rosa toppluvan!

> Brukar finnas Engelska cykeltidningar på
> Stockmans(iaf i Helsinki) och det brukar finnas
> diverse rosa tjejtröjor i tidningarna så det
> kanske finns någon scotthandlare som har annons
> ?
> Annars borde den som har engelska generalagenten
> för Scott ha koll/länk till butiker som
> säljer... :-)

Jo de har länkar till butiker. Men de flesta länkar går till bl.a. Intersport, som har skitdåligt utbud.
Nu har jag hittat flera tyska sidor som har de kläderna, men tyvärr inte samma modell. Som kille vågar jag inte lämna det kända spåret minsta millimeter. En annan grön ton kan ju vara HHEEEEMMSK... tydligen. ;)

Lilla stereon (på sjön) skrev:
> Duger det inte med en rosa foxtröja, brukar
> finnas på annons i vartenda engelsk cykeltidning
> ?

Duger å duger, vill hon ha en grön ska den då va grön, inte rosa, skönt med självrespekt!

Eirisch, hoppas du hittar den rätta tonen, du kommer dra in många extrapoäng då den=)

Little Stereo (på jobbet) skrev:
> Fan jag måste ha slagit i huvudet eller nåt,
> tyckte jag läste att du sökte en rosa scottröja
> och spann vidare med någon sorts inre bild...
> sorry :-/

Aha, det förklarar saken. Jag såg framför mig hur du räckte morötter till dina barn när de egentligen ville ha en bilbana. Oförstående med ekonomisk mor... tänkte jag! ;)

Tillbaka
Topp