Var hittar man det bästa billånet?

Man får ju ändå gratulera TS för en snabb öppning och sorti. Visa bilaga 813989

Nåja, han följer med intresse

Screenshot_20260202-134935.webp

Så Bilora som erbjuder att låna 100% av bilens värde och såvitt jag kan se billån utan säkerhet är den bästa lösningen?
Billån utan säkerhet är inte avdragsgilla så räntan behöver vara 30% lägre än andra för att matcha.
Känns varken seriöst eller smart.
Tack för rådigt citerande. Annars hade jag missat denna godbiten.

Ok då undviker vi Bilora då, det verkar vara sämst (sökord dyrt lurad scam bluff).
Sorry kunde inte låta bli. Själv belånar jag mina värdepapper. Det ger en mycket konkurrenskraftig ränta på under 2%.

Denna tråden är ren och skär gerillareklam. Finns en identisk trådstart med samma innehåll "kolla vad jag hittade" ett par inlägg senare på rikatillsammansforumet.

Senast ändrad:
Om nu nån som faktiskt skall låna läswr här: om man tar lån via handlaren får handlaren kickback. Kickback för handlaren betyder prutläge för köparen.
Det gäller så klart inte vid 0%-lån o dyl

Normalt har du bilen som säkerhet. Annars är nog det bästa att försöka lösa det kontant men annars vanlig bank ja. Om banken säger nej så får man nog lita på det.
Det finns inget banken vill hellre än att låna ut pengar. Säger de nej skall du definitivt lita på det. Då bedömer de risken för stor, och låntagarens konsekvens vid problem är oändligt mycket större än bankens.

Tillbaka
Topp