Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan du dela var du hittade den? Försökte själv hitta den men misslyckades. Är själv randonneur och tidigare så var detta vår go to kalender.Glöm vad jag sa, han hittade den![]()
Längst ner i på sidan. Svor över detta själv för ett tag sedan.Kan du dela var du hittade den? Försökte själv hitta den men misslyckades. Är själv randonneur och tidigare så var detta vår go to kalender.
Nu var det ju inte jag som hittade den, men men. Fortfarande förundrad, trots att jag lugnat mig, över hur man kan gömma en så viktig funktion för väldigt mycket av det roliga med Happy. Alla gratisaktiviteter(eller nästan) som finns och som drivs av entusiaster. Det är inte rimligt att man gör det svårare att få uppmärksamhet till små roliga initiativ inom cykelsverige.Kan du dela var du hittade den? Försökte själv hitta den men misslyckades. Är själv randonneur och tidigare så var detta vår go to kalender.
Ja, det är ju ett mycket rimligare resonemang.Jäkligt märklig prioritering. Kasta bort recensioner och turtips istället. Att besöka dom sidorna är ju som att vandra in i ett mausoleum.
Helst ska man väl inte svära alls? Men jag var lite upprörd igår. Jag tycker faktiskt att de roliga uddagrejerna fått hamna lite i skymundan på Happy på senaste. Om det inte vore för Bike rally, SSSM, Keps cup mm. så vet jag inte om jag hade ens haft kontot på Happy. Håller med föregående talare @Orwar ovanför här att kalendern är näst viktigaste funktionen på Happy.Om man nu ändå ska använda kraftuttryck och svärord heter det inte: Vart i helvete….
En som undrar så in i……
Viktigast är kategoriseringen av forumet.Helst ska man väl inte svära alls? Men jag var lite upprörd igår. Jag tycker faktiskt att de roliga uddagrejerna fått hamna lite i skymundan på Happy på senaste. Om det inte vore för Bike rally, SSSM, Keps cup mm. så vet jag inte om jag hade ens haft kontot på Happy. Håller med föregående talare @Orwar ovanför här att kalendern är näst viktigaste funktionen på Happy.
Japp.Åh herregud ska det bli en sån där tråd nu?