Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, som titeln säger, var kan köpa en Look cykel? ;) Kollar på Look:s hemsida och de listar inte en enda återförsäljare i Sverige, och ingen av webshoparna jag känner till har dem (?)..
Går nu att köpa inrikes:
Hej, antar att det är Look 765 du menade här? Var det RS Gravel? Gammalt inlägg men löste det sig med styrlagret?En liten varning!
Jag gjorde misstaget att köpa en Look 675 ram till ett bygge. Deras unika lösning av styrlagret fungerade inte. Hur jag än justerade och spände så blev skiten glapp efter ett par turer.
Jag har två gånger kontaktat Look i Frankrike angående detta. Deras första svar var att jag nog behöver köpa ett nytt styrlager för att det är slitet. Till en ram som gått fem turer!!!
När jag formulerade mig lite skarpare blev deras andra svar att de aldrig haft problem med sina lager. En sökning på internet visar på det motsatta.
Det är möjligt att dagens Look har en uppdaterad lösning på styrlagren men jag höjer ändå ett varningens finger för usel kundservice.