Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Billiga var de väl inte direkt i Falun heller om jag inte minns fel, tänkte att det var bra att jag har kanttråd:-) Även fast de kostade 380 tror jag styck.
=David.. Du menar samma cykel som vann De Brouwerij Pokaal..
och dessutom var det ett rätt lågt slag då phil bröt p.g.a förkylning och inte p.g.a. däcken..
Öijer skrev:
-------------------------------------------------------
> Man skulle haft lite kontakter så man kunde få
> köpa sådana där däck som dom flesta proffsen kör
> på..
>
har för mig att de flesta kör på Dugast som också har webstore, från det facila priset av €66 Dugast
De där Dugast däcken är tydligen rätt legendariska! Priserna på däcken som världseliten kör på är många ggr högre då de specialbeställs och anpassas för varje typ av bana och åkare!
Läste nått i en blaska om en tidigare CX mästare som tydligen missade segern då han valde att körda på standard däck och lade pengarna på att serva/köpa ny husbil istället!
Den där Kuips-hojen blev jag kär i.
Den med ett par zipp...
Har Cyklig sådana? Eller tar dom in? Någon som vet eller måste jag mejla och fråga? :-)
Perry skrev:
-------------------------------------------------------
> Cross säsongen är tydligen igång i Belgien
> Bilder:
>
> "Inte Bromsa Bara Söra"
> ES
Karlsson kanske? Finns Dugast på SportSpec oxå. Vad du ska ha beror lite på vad du prioriterar i grepp vs rull vs bombproof osv.
(I den mån jag kan ge vettiga råd om sådant :-) )
Edit: Ribble kränger Tufo Primus för £14 Allroundmönster och i princip oförstörbara, inte kan ruttna och svarar bra på ”gucka” då de är tubeless tubular - men de rullar rätt dåligt då de inte är Flexusmodellen.
I ordning: Bombproof, grepp, rull. Kanske med lite optimering för SM i Varberg. Men kommer inte orka byta inför nästa säsong. Lite skeptisk till Dugast, min uppfattning är att de håller typ ett race.
Tufo flexus primus skulle nog passa, och de fastnar bra med tejp. Tyvärr vet jag inget i GBG som har dom (men hör med Mattias). Finns på racedepån i falköping och de skickar ju, men det är ju snart vcx..