Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sant, men det är ok för mig. Hellre än att fylla på Bezos kista ännu mer iallafall.Tyvärr inte i lager vad jag hittar. Eller 12-18 dagar kanske är standard om dom beställer från usa…
Röst till på ODI om du inte orkar göra det svårare för dig själv. ;)är de inte inte lite lika odi?
Cykelhandtag - Stort utbud och bra priser!
Köp Handtag hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.sewww.bikester.se
Fast jag gillade inte lock-on konstruktionen med platbitar som skulle "låsas" in som end caps. Hellre metall lock som jag haft tidigareRöst till på ODI om du inte orkar göra det svårare för dig själv. ;)
35mm diameter
Visa bilaga 576400
Dessutom med lock-ons så man slipper jävlas! =)
Se där. 35mm lät mkt om det stämmer är det ju fantastiskt. Fick för mig dom var 33… ???Röst till på ODI om du inte orkar göra det svårare för dig själv. ;)
35mm diameter
Visa bilaga 576400
Dessutom med lock-ons så man slipper jävlas! =)
Kan inte garantera men enligt denna sida i alla fall. :)Se där. 35mm lät mkt om det stämmer är det ju fantastiskt. Fick för mig dom var 33… ???
Yes dom har jag testat, trivdes inte med att dom var så breda. Annars grymma!!! ?Jag kan rekommendera Sensus Meaty Paw om man är ute efter feta handtag.
Kör både med Ourys vanliga (inte lock-on) och ESI Extra Chunky och gillar båda.
Ourys lock-on känns hårdare tycker jag -gillar mindre.
Wolftooth Fat Paw är som ESI fast ännu tjockare (för tjocka för mig).
Grymt. En till på ”to-Do” listan ?PNW Loam XL kör jag på min DH. De är 34 mm.
Dom verkar ju lätta att få tag i också ?. Är du nöjd med dessa?PNW Loam XL kör jag på min DH. De är 34 mm.
Ja jag gillar dem. Ganska fasta, inte så squishy. Ganska grovt mönster.Dom verkar ju lätta att få tag i också ?. Är du nöjd med dessa?
Kung! Tackar tackar!!!Oury v2 hittar du på Urban bike wear.