Sweet jebus! Kanske fel val av ord, men med tanke på att farbror barbro nu efter artiklarna i tidningen även bötfäller för att dom inte ser vad dom tycker är en broms tycker jag bara visar på en sak. Inte paranoia bara realitet. Tidigare var det en artikel om rödljuskörningar som gjorde att polisen fick press på sig att jaga cyklister för det. Nu har om har lärt sig vad fixed gear är, frågar om det när dom stoppar cyklisten och bötfäller. Återstår att se vad tingsrätten säger. Men skit samma... bra att det prövas, och tids nog så glöms det väl bort.
"Hahaha! Jo det är jag och det är min fixie som är med i metro. Visste att det skulle vara någon med liknande komentarer. Gissade på dig Johan A eller Boe. Hade rätt ;p De raggade faktist upp en fixienisse här ifårn happy, men han hade tydligen bangat. Så då, bara för att jag hade förklarat lite för dem hur det funkar tog dom med mig efter lite tjat.."
"Ja HURA!! Jag har blivit kändis!! Är helt överlycklig att jag är med i tidningen! Ofta.. Hjälp, att vissa ska vara så konservativa och ensvisa.. =p"
---------------------BIKE ON-----------------------
***I AM FIXED***
rest my case... =P