Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Grattis Boe!
Dock lite skrämmande att din cykel blir tillbaka-stulen, du är inte rädd att du kan få problem för det ifall polizeien skulle vilja blanda sig i denna historien?
Den ser STOR ut... ? Annars hade faktiskt jag faktiskt nästan en likadan Bottecchia för många år sen men med cromade bakgaffelrör och komplett campagrupp :-) T
Jag bytte broms några dagar sedan (blev en Ultegra och billigaste handtaget så tjejens stillastående racer fick tillbaka sin frambroms) och nu äntligen har jag fått användning för den:
Tjenare!
Här kommer en liten teaser på mitt nya fixie bygge. Fick tag på en ny(gammal) ram, gaffel mm för ett vettigt pris. Putsade lite, lyfte av fixiefrejjerna från gammel crescenten, slängde dit och vips så har jag inte problemet med franskt vevlager längre!
Bättre bild kommer imorgon när det är lite ljusare!
Dags för en före & efter bild nu kanske, jag har ju givetvis kallblodigt stulit idén med smycket från dig fredde.se
Here it goes!
Före:
)
Efter:
Sadelsmycke: (Den som vill kan ju fundera på var jag har fått tag på det...)
Styrstammen är bytt till en lika ful, dock lite smidigare. Notera lackskadan på sista bilden, den fixade jag ungefär 1 minut efter lackeringen var färdig!
/C
styre skrev:
-------------------------------------------------------
> jag är världens coolaste tjej på den där, det
> kan jag lova
Din hoj är heroin chic street fixie, gillar den verkligen. Betr ditt påstående om att du är världens coolaste tjej på den får mig att undra: Hur är du utan den? :-) Uttömande svar, tack!
hon är rätt så cool utan hojen också. :) i veckan kommer det förhoppningsvis på nya hjul på den... 26" fram och 28" bak, den är lite väl tung med skivbromsar och onödigt mkt gummi. :)
För er som inte redan sett hojen i min byggtråd kommer nu här några bilder när hon e helt klar. Nu känner jag ro i själen och behöver inte pilla mer!:P
Dewil skrev:
> För er som inte redan sett hojen i min byggtråd
> kommer nu här några bilder när hon e helt klar.
> Nu känner jag ro i själen och behöver inte
> pilla mer!:P
>
Skitsnygg!! Men: helt klar, ro i själen, behöver inte pilla mer. Går det? Hur fasen åstadkommer man detta? Uppgaderingssjukan är mig veterligen patologiskt obotlig...
JKolmo skrev:
> Dewil skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > För er som inte redan sett hojen i min
> byggtråd
> > kommer nu här några bilder när hon e helt
> klar.
> > Nu känner jag ro i själen och behöver inte
> > pilla mer!:P
> >
>
> Skitsnygg!! Men: helt klar, ro i själen, behöver
> inte pilla mer. Går det? Hur fasen åstadkommer
> man detta? Uppgaderingssjukan är mig veterligen
> patologiskt obotlig...
skulle isåfall va att få en ihopsvetsad titan-fixie :P
Harri, det är inte svårare att cykla fixie än något annat (normal cykling då, inte dessa tricks), bara lite annorlunda. Nu är ju Pugsleyn betald. Ut och köp!!!
ge mig en kommentar då rå cykel vänner, visst är den fin .. min tanke va bara svart å vitt , så rent som möjligt,, tänker mig kanske en brun eller svart Brooks vad säger ni...brun kanske ,elle
desmo skrev:
> Ännu en Peugeot.. känns lite standard med Deep-V
> och allt.
> Inte helt nöjd, men som första bygge får det
> vara okej. Kul att cykla iaf!
>
>
>
> //Tobias