Då ska vi se vad som gömmer sig i källaren då.
Vi kan börja med pendlarjonnen. En gammal GT Zaskar som råkade tappa de gamla färgerna, blå/orange/gul om jag inte minns helt fel.
Så har vi stig och släpajonnen, till smaskiga gå och släpa en stund uppför nån knalle och kör sedan 30-40min singeltrack och skratta ansiktet av dig, eller bara ut i skogen eller fjället och trampa lite.
Näst har vi då huckmaskinen, som sagt...
Sen ska vi se vad vårtomten kom med, några kartonger blev det iaf. Då ska vi se.
Mhmmmm.
Ähh va fnnn...
Lite paus nu det är så jobbigt med all kartong.
Mums, då var man mätt vilken tur det var ju så mycket saker i den här.
Men vad faan!!?? Den har ju ingen färg, jä*la skit.
Jaja får väl rolla den med nåt sen. Kom gärna med förslag på kulört och vilken typ av färg man bäst applicerar på skräpet. Jag får väl tröstsmaka några såna här så länge.
Sådär då, för att vara packad blev det rätt bra ändå, nejdå skamsen får man erkänna att det bara hann slinka ner en (1) i all iver att få ihop åbäket. Tack till Biker66 för hjälp att snickra ihop otyget och att du inte svepte all bärs och tunade ram/dämpare/gaffel etc med vinkelslip, svets samt din förhud.
Låg, snabb och förbannat trevlig att köra på med men det har tydligen nackdelar med sig även på leder man cyklat massor av gånger tidigare.
8'de dagen och en smaskig summa för dropout, hjälm, växel och tröja samt ett brott på en av 6'e nackkotans utstickare för det facila cirkapriset av 4880sek. Men vi ses på berget om ett par veckor igen bara nacken gör det den ska.