J
JN
Guest
Varför inte engelska?????
FAAAAN vad trött jag blir på att tyskar inte kan skärpa sig och göra en sida så man förstår.
Skulle beställa grejer ifrån bicycles.de tänkte betala med kort smidigt och bra tänkte jag i min enfald.
Men inget fungerar har skrivigt in alla siffror på fram på kortet plus de tre sista baktill på kortet
under signaturen,men de säger att det är fel kortnr, eller är det så jävligt att det inte går att betala med master card?Har försökt att köra med babbelfish för att göra det hela lite mer förståerligt men skiten hakar ju sig hela tiden och kan inte översätta alla sidor.Vad är fel??Förutom att tyskar inte fattar svenska som ju är sånt stort språk jag menar vi är ju faktiskt med i eu.Puh nu har jag klagat färdigt men behöver seriös hjälp då jag är i behov av sakerna ganska snabbt.
Skulle beställa grejer ifrån bicycles.de tänkte betala med kort smidigt och bra tänkte jag i min enfald.
Men inget fungerar har skrivigt in alla siffror på fram på kortet plus de tre sista baktill på kortet
under signaturen,men de säger att det är fel kortnr, eller är det så jävligt att det inte går att betala med master card?Har försökt att köra med babbelfish för att göra det hela lite mer förståerligt men skiten hakar ju sig hela tiden och kan inte översätta alla sidor.Vad är fel??Förutom att tyskar inte fattar svenska som ju är sånt stort språk jag menar vi är ju faktiskt med i eu.Puh nu har jag klagat färdigt men behöver seriös hjälp då jag är i behov av sakerna ganska snabbt.
