Varför suunto ?

Varför suunto ?
Har du provat stänga av och sätta på den och mobilen? Brukar förespråka honung med tror inte det hjälper i detta fall då honung inte förstärker elektromagnetiska vågor eller löser elektroniska problem.

Varför suunto ?
Jag har en Spartan Sport men har inte prövat nya appen, utan kör med den gamla, movescount å det har funkat bra. Ska testa den nya å kolla hur det funkar på min Samsung.

frid!

Varför suunto ?
Fungerar fint med nya appen tycker jag med Sonytelefon. Nackdelen med nya appen är att man än så länge inte kan lägga in rutter från telefonen som med Movescount. Kör en Suunto Spartan Ultra

Varför suunto ?
Har aldrig fått min ambit 3 att funka med Android, varken sony eller samsung. Däremot parar den utan problem med min jobblur (iphone). Provade nya appen nu och det funkade inte med min Samsung det heller.

Varför suunto ?
RicoShredderKowalski sa:
Har du provat stänga av och sätta på den och mobilen? Brukar förespråka honung med tror inte det hjälper i detta fall då honung inte förstärker elektromagnetiska vågor eller löser elektroniska problem.

Tveksamt om det är lönt att sätta på den. Eller ens kul.

Varför suunto ?
Miracle sa:
Jag har en Spartan Sport men har inte prövat nya appen, utan kör med den gamla, movescount å det har funkat bra. Ska testa den nya å kolla hur det funkar på min Samsung.

frid!

Ok, testade nya appen nu, och efter att registrerat kontot, så funkade det bra att para ihop med klockan. :)
Fick försöka två gånger dock, för klockan sov visst under första försöket. ;)
Jag har en Samsung A5 2017.

frid!

Senast ändrad:
Varför suunto ?
Pfaff sa:
RicoShredderKowalski sa:

Tveksamt om det är lönt att sätta på den. Eller ens kul.

Föredrar du att sätta i/på hörlursuttag elller? Eller hålet som öppnar sim-kortfacket kanske mer är innom ditt operativa område?

Varför suunto ?
Har Suunto och är inte överdrivet förtjust. Läste bara bra grejer om dom men är väl inte helt hundra nöjd. Framförallt tkr jag mjukvaran suger. Optiska pulsmätningen är så ojämn att man kunde varit utan.
Svag 3:a av 5 i slutbetyg

Tillbaka
Topp