Vårklassikerna 2025...

• Trådstartare Trådstartare NLC
  • Start datum Start datum
Vårklassikerna 2025...
Ja nu jäklar! Roligaste delen av säsongen. Enda tråkiga är att det tar slut för snabbt.
Superkul att Jakob fått sånt förtroende nu. Det är uppenbart att de är väldigt nöjda med honom.

Vårklassikerna 2025...
Pidcock i övermorgon och Milan på söndag ? Demi eller Wiebes först över linjen i Ninove?

Och kommer man klara sig på flamländska sändningarna eller ska man behöva ett Max-abonnemang ?

Vårklassikerna 2025...
Fasen vad mulligt. Då slipper man gå ut på hela helgen. Måste bara hinna ladda upp med belgisk sprit.
Passa på.
1740729626222.webp

En till lördagen och en till söndagen.

Vårklassikerna 2025...
Blev just sjuk med 40 graders feber. Flunsa eller ngt liknande. Nackdel: sjuk samt måste hålla en vit helg = kan inte raida matkällaren på Westmalle eller blå Chimay. Fördel: socialt acceptabelt beteende att kolla hela sändningarna. ✌️

Vårklassikerna 2025...
Försöker förstå de nya avtalen men har jag förstått det riktigt att jag måste ha HBO max med sporttillägg för 350 hasselnötter i månaden för att kunna se cykel 2025!?

Vårklassikerna 2025...
Åas - starten går kl 12:20 och första milen kanske inte är de mest intressanta. Men gillar man stämningen rekommenderas Sporza radio som börjar kl 13, video från 14:30

Vårklassikerna 2025...
Så ”the disaster” fick fira sin födelsedag med en vinst. Kan dock inte se att motsvarande mönster skulle upprepa sig nästa helg på Strade som (väl) bara är Pogis ”att förlora”

Vårklassikerna 2025...
Ja det var ju ett trevligt lopp. Lite småtråkigt ett tag när det var rätt uppenbart utbrytningen inte skulle leda till något och allt talade för en spurt. Men blev ju några spännande sista kilometer, och perfekt exekverat av Alpecin.

Kaden Groves deklasserad till 57:e-plats dock, gult kort och böter, för att firade Jaspers vinst. Rätt stört det där.

Vårklassikerna 2025...
Ah, såg deklasseringen och blev lite förvånad. Men det var alltså anledningen.

Philipsen fick ju f.ö.en riktig räkmacka serverad med det uppdraget. Såg i mina ögon ut som skolboksexemplet på lyckat uppdrag.

Tillbaka
Topp