thomaslundstrom
Aktiv medlem
Vårklassikerna 2025...
Sjukt ovant att se MvdP i en vanlig, icke mästar-, jersey.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får för mycket (går det?!?) av ditt cyklingtittande på cx!!Sjukt ovant att se MvdP i en vanlig, icke mästar-, jersey.
Om man vill följa detta, är det Max grundpaket + sport som gäller? Rejält mycket dyrare än Discoveryplus![]()
Tack för svar!Tror tyvärr det. Vi som sitter med ett D+-abonnemang kan köra vidare med det men nya abonnemang måste tecknas i Max.
Undra vad ett sportabonnemang skulle kosta om man fick välja bort all fotboll? Det är sjuka löner i fotbollen och pengarna skall ju in på ett eller annat sätt. T.ex. genom tv-rättigheter.Tack för svar!
Helt värdelöst, 350+ kr är vansinne
Man går till affären för att köpa ett paket thé men det finns bara i en låda med även 1 kg kaffe, 1 stor burk lingonsylt, 1 fryspizza och 1 storpack glass.Undra vad ett sportabonnemang skulle kosta om man fick välja bort all fotboll? Det är sjuka löner i fotbollen och pengarna skall ju in på ett eller annat sätt. T.ex. genom tv-rättigheter.
15?Quiz - av de 50 BELgare som startade 1.1 loppet Ename Samyn Classic, hur många hade ett efternamn som inte började på V?
HälftenQuiz - av de 50 BELgare som startade 1.1 loppet Ename Samyn Classic, hur många hade ett efternamn som inte började på V?
Fast TP försökte ju i alla fall skapa lite spänning. Tyvärr var väl björnbären inte mogna i buskaget han hamnade i så han kom upp på vägen för snabbt för att Pidcock skulle ha någon riktig chans.Det är kanske bara jag, men Strade kommer kräva mer än episka dammbilder och fantastiska helikoptervyer om det ska fortsätta göra anspelningar på att bli det sjätte monumentet. Eller så räcker det med att plocka bort TP från all racing, för även om det är imponerande så är det outhärdligt tråkigt att se samma sak om och om igen.
MSR om två veckor - dags för WvA och MvDP att gå ding dong?
Tack och lov inte, fast jag trodde faktiskt inte han skulle hänga av MvdP, men när Ganna höll ner avståndet började jag heja på honom, med en personlig sannolikhet på MvdP 6/10, Pogi 3/10 o Ganna1/10.Pogi mot Poggio. Han lär väl avgöra där, men det vore roligare om Ganna vann.
300 meter tidigare än väntat? Tycker det ser ut som han drog igång spurten med knappt 300 meter till mål.Det spelar nog ingen roll vad Pogi gör i spurten mot dom där två .
Lite som när jag spurtar... Har man 500w mindre går det inte ens att hålla hjul ..
Nu försöka han nog släppa en lucka för att kunna komma med fart bakifrån men mvdp va självsäker och gick 300m tidigare än väntat . Ganna hade nog bränt för många tändstickor..
Tyckte mvdp sa så i segerinterjuvn men kanske inte lyssna så noga ...300 meter tidigare än väntat? Tycker det ser ut som han drog igång spurten med knappt 300 meter till mål.
I övrigt, kul upplaga. Men ska Pogi vinna MSR får han nog vänta till ett år då det inte finns en åkare med MvdPs karaktäristik och form. Klart värdig vinnare även om jag får erkänna att jag höll lite på Ganna på slutet.