Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte huvudet heller ? Eller är det en taktik för att få Kung mer aktiv innan avslutningen ?Han har inte benen idag.
Kung brukar aktivera sig själv.Inte huvudet heller ? Eller är det en taktik för att få Kung mer aktiv innan avslutningen ?
Vs 20231. Pogacar
2. Pedersen
3. Van der Poel
4. Van Aart
5. Stuyven
Nu ska vi inte överdriva här. Jag kan sträcka mig till lovande. Han kan nog bli något vad det lider.Pogge är en kapabel cyklist.
Jag väljer att tro att Lars Van der Haar inte redovisar sin strava, han krossade Pawelsåsarna där häromåret.Pogi verkar nu vara innehavare av KOM:en på Koppenberg. Drygt 20 km/h över 0,55 km med 11 % snittlutning och rätt risig gatstensbeläggning.
Visa bilaga 761420
Snabbare än en 2CV ?Pogi verkar nu vara innehavare av KOM:en på Koppenberg. Drygt 20 km/h över 0,55 km med 11 % snittlutning och rätt risig gatstensbeläggning.
Visa bilaga 761420

På pavé där cykeln skakar som en rosthacka så ja, kanske. Han slipper kanske kedjetapp.Är det verkligen optimalt med stora fram och största(?) bak?![]()
Men har han ngn "lillkaka"?Och storkakan upp för Paterberg..