Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag verkar få äta upp mitt skitsnack om Pidcock. Nåväl. Tar det för spänningen.Pidcock ser också stark ut. Även Mvdp förstås
Tycker att drönarvinkeln visar att han inte orkade, även om han förlorade lite på att bli instängd när han började spurta.Uff så nära för Pidcock. Borde kanske ha dragit igång själv.
Hade Pidcock vunnit hade den sågningen nog redan nu kunnat utses till millenniets felbedömning.Jag verkar få äta upp mitt skitsnack om Pidcock. Nåväl. Tar det för spänningen.
Som om det inte räckte sågade jag dessutom Pedersen som kom 4a…..Hade Pidcock vunnit hade den sågningen nog redan nu kunnat utses till millenniets felbedömning.![]()
DQ på Pogge efter att UCI varit framme med måttbandet.Gäller regeln om minsta bredd mellan bromshandtagen även om man vurpat? ;)
Jag kan tycka att vissa lopp blivit lite tråkiga i sin förutsägbarhet. I t.ex. Il Lombardia känns som de lika gärna kan skicka segerchecken till Pogi och tävla om andraplatsen.Kluven asså. Intressant race. Å ena sidan är man glad för att se GOAT in real action, å andra sidan är jag trött på att han vinner hela tiden.
Å tredje sidan är jag ett MvdP-fan, men ändå.
Pogi är nästan för bra.
Ja, hade varit kul om han i alla fall varit med lite längre. Å andra sidan, hade han varit med in på upploppet tror jag både Pogi och Pidcock fått svårt.Jo det blev ett jäkla bra lopp. Men tråkigt att Mvdp inte hade det idag. Såg ju så bra ut inför. Trist den fina sviten bruten för Alpecin.
Ingen aning. Det som kanske skulle tala för det vore om han skulle vilja inrikta sig på fler "kryss" i listan över lopp som han vunnit och då prioriterar annorlunda. Sen är det ju ett lopp som under sista timmarna är trångt och stressigt med skaplig vurprisk.Sa Pidcock "he said he's not coming back" om vad Poga sagt till honom efter att ha vunnit?