Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att han gör det. Inte så långt kvar och en del utför.Behåller han andraplatsen då?
Vi får väl höra efter men jag tror nog att det inte var frivilligt att han hade med sig Seixas på toppen av La Redoute.Såg ut som att Poga spelade lite med oss. Kunde dragit tidigare tror jag, men kände han hade kontroll.
Vi får väl kanske se. Det är inte alla gånger hela sanningen kommer fram i intervjuer. De är ju så ödmjuka framför kameran nuförtiden.Vi får väl höra efter men jag tror nog att det inte var frivilligt att han hade med sig Seixas på toppen av La Redoute.
Ändå var perioden med någon form av spänning klart längre än de senaste åren. 2024/25 har det ju känts avgjort några kilometer efter La Redoute. Nu var det i alla fall lite spännande fram tills Seixas var färdiggrillad. Nästan två mil mer än tidigare.På det stora hela så var det ganska ospännande. Kul med attacken och när Seixas tappde. Utöver det var det nästan som fotboll.
Man får vara glad för den lilla pulshöjningen. Gjorde eftermiddagen i soffan.Ändå var perioden med någon form av spänning klart längre än de senaste åren. 2024/25 har det ju känts avgjort några kilometer efter La Redoute. Nu var det i alla fall lite spännande fram tills Seixas var färdiggrillad. Nästan två mil mer än tidigare.