Vårklassikerna. Nu börjar det.
Ja dom blåste omkull. I alla fall ett par av dom.Måste ha varit lösgrus, såg nästan ut som att folk blåste omkull?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja dom blåste omkull. I alla fall ett par av dom.Måste ha varit lösgrus, såg nästan ut som att folk blåste omkull?
Det var väl tidigt i loppet så de hade väl inte hunnit bli medium rare, eller ens rare, ännu!?Spektakulär i all ära men vad i den gjorde den "very rare"? ?
För egen del blir den ovanlig då jag inte kan påminna mig att jag har sett 30-40 cyklister "blåsa av" vägen pga vind i en liknande krasch tidigare. Kan vara mitt dåliga minne, eller så har jag helt enkel sett för lite cykeltävlingar i rejäl kantvind.Spektakulär i all ära men vad i den gjorde den "very rare"? ?
ser ut som Gianni VermeeschBTW - vilken cyklist från Alpecin-Fenix var det som blåste in framför Alaphilippe?
www.instagram.com
Rimligen hjälpte avsaknaden av friktion till med konsekvenserna men jag tänkte spontant på (semi)vårklassikerna I BelgienFör egen del blir den ovanlig då jag inte kan påminna mig att jag har sett 30-40 cyklister "blåsa av" vägen pga vind i en liknande krasch tidigare. Kan vara mitt dåliga minne, eller så har jag helt enkel sett för lite cykeltävlingar i rejäl kantvind.
Gent Wevelgem 2015? Svårt att säga blåser som attan därborta i BeNeLuxRimligen hjälpte avsaknaden av friktion till med konsekvenserna men jag tänkte spontant på (semi)vårklassikerna I Belgien
Var det inte på Omloop het Niewsblad 2016 som folk blåste av till höger och vänster?
Där var den ja, svårt att hitta bland alla Gs krascher ?Geraint Thomas blåste av vägen 2015 Kantvind
Kanske låter taskigt, men jag hoppas på alla andra än Pogacar. Inte för att han verkar synnerligen otrevlig eller så, utan bara för att det är risk att detta blir en enahanda inledning (och kanske mer än så?) på säsongen. Han har varit lite för bra för att det ska vara spännande.Milan-Sanremo börjar strax. Ska nån rå på Tadej Pogačar? Många stor namn som fallit ur nu pga sjukdom, som
Julian Alaphilippe, Sonny Cobrelli, Caleb Ewan och fjolårsvinnaren Jesper Stuyven. Men istället får vi lite överraskande äntligen se Mathieu van der Poel tillbaka! Undra vad han kan göra? Men svårt tro att han skulle göra ännu ett nytt comebackförsök utan vara helt återställd nu.
Ser mkt hellre Pogacar vinna än Moscon.Kanske låter taskigt, men jag hoppas på alla andra än Pogacar.
Två mil innan Cipressa?Enda jag vill se hellre än en mega MvdP vs WvA fajt är en Ganna som cyklar ifrån alla bara
Eller varför inte en avslutning som ser som upplagt för en större klungspurt, men där Jasper PhilipsenEnda jag vill se hellre än en mega MvdP vs WvA fajt är en Ganna som cyklar ifrån alla bara
Äh, något ska man ju tippa. Jag säger Jakobsen på kul.
Skyll på mig. Uppenbart att jag jinxade det.MdvP ser också oförskämt stark ut.
Men nu försöker de göra det hårt för alla sprinters. Jakobsen verkar rökt.