Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ju gärna lyssna på V och A så det skulle tyvärr likväl bli ett nedköp för mig, trots den ökande reklamen.Men man får ibland Magnus Bäckstedt, Dan Lloyd eller Sean Kelly. Samt slipper reklam.
Valverde blir 41 på söndag och kör ifrån alla förutom två pers... Visserligen var han med under epoken som kanske inte var den renaste men bra tryck i buggarna för att vara en gubbe..
Cecilie Uttrup LudwigHur går tankarna inför helgens sista vårklassiker?
Vem tror ni kammar hem det?
Ja, snart kan han ladda upp loppet direkt i "Visa dina gubbwatt""Valverde: jag är ju H40"
XD
För att gammal e äldst. Valverde gick å vann Gran Caminon idag också. Visserligen ett smårejs men det var direkt inga nollor han spöadeVilken avslutning av van Vleuten, snyggt att mosa Vollering i 15km. ?
Svårt läge inför Flandern Runt...Och Wout öppnade vinnarkontot direkt.
Ja, jobbigt, otroligt hur ofta det händer ändå att dom blir inhämtade precis före målsnöret!Idag led jag med killarna som blev inhämtade 50 meter innan mål... Men snacka om att han bokstavligen talat har återuppstått från de döda, Jakobsen...
Framför allt, ingen Nairoman! Om inte Pog vinner blir det nån random danskjävel tror jagStrade Bianche
Ingen Wout, ingen Bernal, ingen MVDP - tar Alaphilippe detta nu äntligen?
Han har varit sinnessjukt stark på senaste (Nairo) . Men tror han inte hade haft tillräckligt med punch ändå dessvärreFramför allt, ingen Nairoman! Om inte Pog vinner blir det nån random danskjävel tror jag
Framför allt, ingen Nairoman! Om inte Pog vinner blir det nån random danskjävel tror jag
Jag tror på Alaphillipe nu när så många andra inte kör, han har ju varit nära flera gånger. Eller kanske Van Avermaet, han har faktiskt sett riktigt vass ut i vår.
Nu äntligen!Damernas skulle börja typ 12,30, men har inte kommit igång på ES1..
Nån som vet varför?
De flyger som pappersflygplan i den vindenFint väder i Toscana idag.
Vaffö gör di på detta viset?Ja, det var helt klar en av de mer spektakulära krascher jag har sett.
Alaphilippes bonusmagplask ger höga poäng. Ser ut som han vurpat färdigt men då tar han sats o gör ett extra dyk till buklandning.Ja, det var helt klar en av de mer spektakulära krascher jag har sett.