Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tokig sa:
Biltema har väl slutat med barmitts?mikipedia_ sa:Tokig sa:
Oj va dyra. Kolla på Biltema, tror dom kostar runt 200kr där?
Den verkar ha utgått, men den var sjukt stor och otymplig (om än väldigt varm). Gjord för mc. Jag har ett par som jag kört med när det varit under -10, men de känns rätt överdrivna annars.Tokig sa:Biltema har väl slutat med barmitts?mikipedia_ sa:Tokig sa:
Lejon sa:Den verkar ha utgått, men den var sjukt stor och otymplig (om än väldigt varm). Gjord för mc. Jag har ett par som jag kört med när det varit under -10, men de känns rätt överdrivna annars.Tokig sa:Biltema har väl slutat med barmitts?mikipedia_ sa:Tokig sa:
mikipedia_ sa:Köpte sådana här
https://www.wurth.se/produkter/personligt-skydd/handskar/vinterhandskar/lader/vinterhandske3/ igår, ska prova strax så återkommer med betyg?
Nej, det finns en variant fortfarande:Tokig sa:Biltema har väl slutat med barmitts?mikipedia_ sa:Tokig sa:
Dannemannen sa:Varma arbetshandskar funkar kanon för mig. Kör dessa som är inne på 3e vintern och håller än både för pendling och mtb!
https://billiga-arbetsklader.se/teg...V5CwA5r8_YE1kQmbv1eZrUWjYrHbJPeBoCBroQAvD_BwE
frippegubben sa:Nej, det finns en variant fortfarande:Tokig sa:Biltema har väl slutat med barmitts?mikipedia_ sa:Tokig sa:
https://www.biltema.se/bil---mc/mc/tillbehor-for-snoskoter/styrmuffar-universal-2000020295
Allroad sa:Såg såna där lobster på XXL, antar att det är en vanesak att köra med dom eller känns det konstigt att ha fingrarna låsta sådär?
För övrigt, har ni tips på liners?
Allroad sa:Såg såna där lobster på XXL, antar att det är en vanesak att köra med dom eller känns det konstigt att ha fingrarna låsta sådär?
För övrigt, har ni tips på liners?
glitch sa:Det pratas mycket om liners, min personliga erfarenhet är dock att det antingen blir väldigt korvigt / trångt i handsken eller så får man ta ännu större storlek som då är inget vidare utan linern.
I bägge fallen tappar man mycket av känslan som behövs framförallt på mtb.
Tummisar är varmast och funkar rätt ok med landsvägsreglage men är kass med mtb reglage.
Lobsters är rätt okej men på mtb hade jag hellre haft pekfingret fritt och resten i ett fack.
Sen på mtb har man ju inte samma fartvind och blåstproblem som på lvg där det snabbare blir kallt.
glitch sa:Det pratas mycket om liners, min personliga erfarenhet är dock att det antingen blir väldigt korvigt / trångt i handsken eller så får man ta ännu större storlek som då är inget vidare utan linern.
I bägge fallen tappar man mycket av känslan som behövs framförallt på mtb.
Tummisar är varmast och funkar rätt ok med landsvägsreglage men är kass med mtb reglage.
Lobsters är rätt okej men på mtb hade jag hellre haft pekfingret fritt och resten i ett fack.
Sen på mtb har man ju inte samma fartvind och blåstproblem som på lvg där det snabbare blir kallt.