Hasse#7 sa:
Jag kan förstå vitsen med att slippa skicka och kanske träffa en happyit på riktigt. Men då är det förstås viktigt att man sätter skicka-kunderna i en prioritetsordning så att de får ett besked om de är köpare eller inte. Har inga synpunkter på det aktuella fallet då nyanserna av vad som överenskommits verkar lite oklara. Kommunikation är svårt.
Ja det är det. Jag är för trött för begripa vad jag skrivit utan överlåter den saken till någon annan.
Cannondale jekyl 1000 skrev:
Pegorelli skrev:
Pegorelli skrev:
Pegorelli skrev:
Hej. Vad har den för seatback? Passar den både rund stålrails och oval carbonrails?
Ingen seatback. Det är en klassiskt mtb-stolpe.
Ska du ha låg vikt är det noll mm som gäller.
Ska fungera till alla typer av sadel-rails.
Har själv dock bara provat med 7*7 mm.
/ Säljaren
Bra, då tar jag den. Har du något mer att sälja?
Köparen
Hej igen!
Frakten för stolpen blir 54 kr och då skickar jag spårbart via Posten.
Om jag har annat som jag har till salu?
Ja, alldeles för mycket.
Ett 3T rotundo pro styre som ligger på annons här på happy
En Selle Italia Yutaak sadel (konstigt namn, men en otroligt fin sadel för 350 kr i fint skick)
Diverse styrlager och vevlager (för av dig om vad du behöver i så fall) samt en Ultegra 6701 kedja för 125 kr
Styrstammar, bland annat en PRO Vibe 7S (samma som Mark cavendish kört med) i 100mm längd samt en superlätt stam från Rose bikes i 80mm längd.
/ Säljaren
Var nog inget som jag behöver. Möjligen en billig 100mm stam för utprovning. Har du någon billig?
Nej, har ingen enklare styrstam till salu.
Vart ska jag skicka sadelstolpen?
Behöver adress samt mobilnummer och mail-adress så att posten kan avisera försändelsen.
Föredrar betalning via Swish. I så fall till: Telefonnummer
alternativt konto i bank: nummer
604 kr totalt inkl frakt.
Fixar överföringen under dagen. Jag skickar ett PM när det är klart.
Asressuppgifter
OK!
/ Säljaren