Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JiVi82 sa:Anmälde nya annonsen han hade lagt ut iallafall.. den du länka till verkar inte funka längre..
JiVi82 sa:Bedragare!
JiVi82 sa:Stockholm?? När jag köpte bromsarna bodde han i Boden..
Trodde också att det var en ärlig människa.. men nu svarar han inte på mejl längre..
Vad hade han för nickname?
JiVi82 sa:Samma mejladress då iallafall.. han kalla sej för Empaemil när jag "köpte"
jansson99 sa:JiVi82 sa:Samma mejladress då iallafall.. han kalla sej för Empaemil när jag "köpte"
Har ni anmält till oss moderatorer?
jansson99 sa:JiVi82 sa:Samma mejladress då iallafall.. han kalla sej för Empaemil när jag "köpte"
Det är bra om ni anmäler till oss moderatorer så att vi kan agera. Empaemil är nu blockerad.
JiVi82 sa:jansson99 sa:JiVi82 sa:Samma mejladress då iallafall.. han kalla sej för Empaemil när jag "köpte"
Det är bra om ni anmäler till oss moderatorer så att vi kan agera. Empaemil är nu blockerad.
Det ska jag lägga på minnet! Tack! ? men han hade tagit bort sitt konto redan tror ja..
mrogell sa:En IDIOT... blev lurad på en hardcase väska... Polisanmälan är gjord och spårning av ID och IP-adress är upprättad.
Tomcaten sa:Har ni lyckats hänga ut flera oskyldiga i denna braiga tråd?
Tomcaten sa:Har ni lyckats hänga ut flera oskyldiga i denna braiga tråd?
Bra jobbat Lars!Tomcaten sa:Har ni lyckats hänga ut flera oskyldiga i denna braiga tråd?
Crossmax sa:Bra jobbat Lars!Tomcaten sa:Har ni lyckats hänga ut flera oskyldiga i denna braiga tråd?
Du Rietz sa:Vad tror ni om:
Användarprofil: patrikisaksson_
E-post: Dold
Registreringsdatum: 2017-08-01 12:50
Som säljer en BIKEYOKE Remote Triggy: https://happyride.se/annonser/ad.php?id=93051
han har ju ändå bara vart reggad sen början augusti......
Du Rietz sa:Lite felaktiga misstankar......
ooms sa:Har det blivit nån slags tråd där man hänger ut folk innan affär nu?
Är nog inte så kul att omnämnas i en bedragartråd även om man rentvås i några inlägg senare. Google ger inte hela bilden vid en sökning, bara en träff i en bedragartråd...
+1ooms sa:Har det blivit nån slags tråd där man hänger ut folk innan affär nu?
Är nog inte så kul att omnämnas i en bedragartråd även om man rentvås i några inlägg senare. Google ger inte hela bilden vid en sökning, bara en träff i en bedragartråd...
ooms sa:Har det blivit nån slags tråd där man hänger ut folk innan affär nu?
Raggamuffin sa:ooms sa:Har det blivit nån slags tråd där man hänger ut folk innan affär nu?
Nej, men om man formulerar om så kanske det vara ok?
T ex
Är det någon som handlat av ooms?
Bekant profil : japp! No probs.
Inte felfritt såklart och kanske inte trevligt nog för svensken?
hardbread sa:I was featured be user Quau - Shimano 105 5800 groupset
Emailed me from borjklunddaniel@gmail.com
Sent pictures of goods everything looked good. Promised to send parts when received money. Sent via swish.
Kept saying he would send it tomorrow bit was working late. Promised he would send over the weekend because he worked for the railroad. Now is unresponsive.
Ad https://happyride.se/annonser/ad.php?id=92899
Will be filing a police report.
Nachosoner sa:Tjena!
Blev också lurad av honom för två veckor sedan på 1300kr. Han svarar heller inte längre på mina Mail. Hur ska man gå vidare med detta?