Vart kan man göra mjölksyratester

carer567

Medlem
hej!
Ja då var sessongen snart slut och nästa år "då jäklar" hehe Så jag behöver få reda på vart jag kan göra mjölksyratest och maxpulstest mm mm ja allt detta som kommer att göra Lance avundsjuk :-) Bor i Norrköping men bilen är van att rulla så ja VART vet någon? Tacksam för hjälp!

anderski skrev:
-------------------------------------------------------
> Livi i Falun

Grumt informativ hemsida!

Edit: Jag gjorde mitt test hos en kille som heter Ulf Haak som har en firma som heter "Släpp taget". Ligger i Solna.

Senast redigerad av en moderator:
Lactlab i Täby är annars ett bra ställe. Provtagning i hemmamiljö - och bra analys av värden samt tips på hur man kan lägga upp fortsatt träning. Hälsa gärna från mig (Lotta Silwer). De ger rabatt om man drar dit ytterligare kompisar oxå! Hemsida: http://www.lactlab.com/

Bensinmacken! Du menar väl en sån där grunka som man duttar lite vätska på en glasskiva, sätter på ett lock och kollar mot ljuset. Rekommenderar - 35 grader celsius...

:-D

Tack för alla svar!!!! Konstigt att det inte verkar finnas något ställe i Norrköping. Många bra tipps ska göra ett test. Är det någon av er som gjort ett test och som har åsikter om dem typ "var de värda pengarna" och "gör de nytta för träningen" ??

Tillbaka
Topp