vart köpa cykel i USA?

Inlinekungen

Ny medlem
vart köpa cykel i USA?
Jag befinner mig just nu i USA, Milwaukee och kommer vara här i 2 månader till. Jag har bestämt mig för att köpa en MTB men vet inte om jag ska köpa här eller vänta tills jag kommer hem och köpa en Radon MTB från Tyskland, som jag har förstått är väldigt prisvärd.

E det bättre och mer värt att köpa här, om det är det, vad ska man köpa? E det stora skillnader på priser? planerar att om jag köper den här ta med mig den på planet.

Om jag ska köpa här, någon som har tips på varifrån jag ska köpa den? tips på hemsida?

Hoppas på hjälp,

vart köpa cykel i USA?
Om du har en postadress i USA skulle jag definitivt kolla in ett postorderföretag som heter Colorado Cyclist. Dom har bra priser och bra utbud men problemet är att dom bara skickar till samma adress som kreditkortets som du betalar med har. Har du svensk adress på kreditkortet tar du kontakt med kreditkortsföretaget och ber att tillfälligt få lägga till din amerikanska adress. Länk till affären: http://www.coloradocyclist.com/

vart köpa cykel i USA?
Klart du ska köpa där, så mycket roligare.

Kolla in de amerikanska fabrikaten där hittar du nog betydligt bättre priser där än här. Santa Cruz, Turner, Titus, Trek...

vart köpa cykel i USA?
Jag har handlat två eller tre gånger på webcyclery (www.webcyclery.com). Vid alla tillfällen har jag beställt och betalat från Sverige med angivit en leveransadress i USA (antingen haft bekanta som rest eller varit där själv och tagit emot)

Funkade utmärkt.

/jvb

vart köpa cykel i USA?
Handlar du personligen i en butik har sa kom ihag att pruta.. ytterst sallan som de inte gar ner lite fran de pris de har.. Oftast far man minst dra av skatten men det gar att komma ner betydligt langre..

Tillbaka
Topp