landö skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hade tänkt haka på några. Ambitionen är att försöka ta mig runt under 10 timmar. Men det
> är inte viktigt. Eftersom det är min första runda är jag nöjd om jag klarar loppet. Vill
> inte att det skall gå för sakta så att man tvingas "dra" hela vägen. Är nöjd med SUB11
> också :)Har ett problem och det är att jag förlorar känseln i en tidigare förfrusen hand om jag
> cyklar för länge.
Om du är nöjd med en SUB 11 så kan jag gärna ligga bakom och hålla koll på dig hela vägen. Och komma med uppmuntrande heja rop med jämna mellanrum Kanske tom ett öka för i helvete, öka!
OM du inte har större ambitioner så skulle i allafall jag gå in i typ varannan depå, bara för att.
Sen vet jag minst en som har ett SUB 9 mål och han är inte intresserad av någon jävla draghjälp han inte. OM jag fattat det rätt. Han ska köra själv. Om Pontus körde själv på SUB10 så kan minsann han köra på SUB9, typ. Så där har du en trygg rygg, om du nu vill köra på lite.
Hur som så önskar jag dig lycka till och uppmanar dig att hålla igen lite ner till Jönköping. Dit ner kan vem som helst stå på. Ett litet problem bara och det är att det är typ 20 mil till som man ska knö efter Jönköping. Många tycks ha missa det;7)