Växelöronsidan nr 1

LOBOno1

Ny medlem
Växelöronsidan nr 1
Hej alla goa cyklare.

Behöver ni växelöron rekomenderar jag dessa gubbar starkt.

Kommer med posten inom en vecka från amerikat.

Mkt god service. Är ni osäkra på vilket öra ni behöver tveka inte att skicka ett mejl.

www.derailleurhanger.com

Hälsningar
Magnus
 
Växelöronsidan nr 1
Lysande idé

Har du testat dem själv?

Har en hoj där det inte verkar finnas ett öra i hela europa så detta skulle absolut kunna vara ett alternativ
oscar
 
Växelöronsidan nr 1
Borde de inte finnas billigare än från derailleurhanger? Mongoose är ju inte ett så litet märke så det borde gå att få billigt här och var tycker man ju spontant.
 
Växelöronsidan nr 1
Jag köpte reservöronen till min Giant NRS hos Pedalkraft i Göteborg. Förvisso har de nog bara öron för Giant. Efter att jag hade gått in genom dörren, så hade jag två öron i handen efter fem minuter.
Det kallar jag snabbt.

 
Växelöronsidan nr 1
När jag körde sönder mitt växelöra på roslagsleden i lördags behövde jag bara ropa "Bruse, växelöra!" så hade jag ett nytt i handen efter en minut. Det kallar jag snabbt.
 
Växelöronsidan nr 1
Det är så vackert: horisontella dropouts. Närmare standard kommer man inte i den här världen.
revell_mech.jpg
 
Tillbaka
Topp