Växjö MTB!

Växjö MTB!
nån som vill åka imorgon?

har mött en o annan 30taggare i skogarna som aldrig hört talas om happy, borde ju finnas underlag för lite mer frekventa åk, för er som är intresserade...

jag flyttar från den här f*rbannade hålan i helgen, så imorgon bli sista turen i de smålänska snåren...

Senast redigerad av en moderator:
Växjö MTB!
Hej! Är på jakt efter ett begagnat takräcke till min s40 -00. Önskar Volvo original samt Thule cykelhållare för taket.

Kan tänka mig affär efter Vätternrundan. /Micke Växjö

Växjö MTB!
Hej! Jag bor i växjö ett tag framöver. Är det någon som har lust att samåka till vätternrundan därifrån kan ni skicka ett pm till mig eller ringa på 0733-926537. Jag kan nog fixa en bil om det skulle behövas. Sicken kontaktannons det här blev! //henrik

Växjö MTB!
Hello grabbar!

Jag hänger gärna med på en runda i växjö! Skulle vara kul att köra lite ihop.. blir ju lätt lite drygt på grusvägarna när man kör själv=) Hojta till om ni är på!

Växjö MTB!
Tjena.

Jag har varit borta från cykleingen i 3v sedan jag slog dit men kört lite i helgen nu igen och ska försöka komma igång. Min axel mår dock skit ännu men lättare cykling på väg/grus märks inte av så länge man slipper stå och slita.

Kanske kör en runda Idag kväll? Efter jag vaknar då. Sitter på jobbet. 1h kvar sedan ska man hem och sova.

/Daniel

Växjö MTB!
hgrd skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej! Jag bor i växjö ett tag framöver. Är det
> någon som har lust att samåka till
> vätternrundan därifrån kan ni skicka ett pm
> till mig eller ringa på 0733-926537. Jag kan nog
> fixa en bil om det skulle behövas. Sicken
> kontaktannons det här blev! //henrik

Såg inte ditt inlägg förrän nu, annars kunde vi ev. samåkt. Hoppas rundan gick bra i alla fall!

/Ala

Växjö MTB!
captain8track skrev:
> grusvägscykling lät ju jävligt roligt...
>
> näh fuck växjö helt enkelt.

Bara för att jag startat en tråd med grusvägskörning så betyder inte det att det inte finns stig runt Växjö. Det var ett sätt att försöka locka med nytt folk ut som kanske inte vill köra stig eller inte har hoj för det. Kör man grusväg så kan de med hybrider och crossar hänga med också!

Det finns massor med stig så jag fattar inte varför du spyr galla över staden! Är det för att vi inte har happyrides varje vecka och att man inte kan läsa om alla stigar på nätet eller? Ut och cykla och ha kul istället för gnälla nu när vi försöker samordna något!

/Ala

Växjö MTB!
ala skrev:
> captain8track skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > grusvägscykling lät ju jävligt roligt...
> >
> > näh fuck växjö helt enkelt.
>
> Bara för att jag startat en tråd med
> grusvägskörning så betyder inte det att det
> inte finns stig runt Växjö. Det var ett sätt
> att försöka locka med nytt folk ut som kanske
> inte vill köra stig eller inte har hoj för det.
> Kör man grusväg så kan de med hybrider och
> crossar hänga med också!
>
> Det finns massor med stig så jag fattar inte
> varför du spyr galla över staden! Är det för
> att vi inte har happyrides varje vecka och att man
> inte kan läsa om alla stigar på nätet eller? Ut
> och cykla och ha kul istället för gnälla nu
> när vi försöker samordna något!
>
> /Ala

haha vem fan är det som lipar? Titta du i tråden för o se vem som varit mest aktiv du eller jag. Nu har jag flyttat och skiter i vilket.

Växjö MTB!
Jag tänkte försöka köra i morgon tisdag. Gärna med mycket stig och ganska lugnt tempo då jag eventuellt kan ha någon liten känning kvar från vätternrundan.

Tänkte kanske runt sjutiden. Någon som hänger med?

/Ala

Växjö MTB!
Det blev jag, Teledu och en till som körde en trevlig liten runda på lite drygt två mil. Ungefär halva sträckan blev det riktig stigkörning.

Växjö MTB!
Härligt. ja körde 4 mil väg. 2 mil i jävulsk motvind. höll 23km/h då =)

Men kan tänka mig en runda imorgon eller till helgen. helgen dock efter 16 då jag jobbar på dagarna.

Växjö MTB!
Finns det några landvägscyklister också? Är nyinflyttad, och har inte hunnit få med mig mtb:n än.
Skulle gärna hänga med ut på en tur(lvg) för att bekanta mig lite med omgivningarna.
Posta här, eller PMa.

Tillbaka
Topp