Vem är den typiske happymedlemmen?

53:12

Aktiv medlem
Kom att undra över det lite. En hurtbulle som gillar balla cyklar inbillar jag mig. För det är väl inte så många här som tävlar eller?

Här e jag:

bjorre.jpg ht=300

Jag tror jag är rätt typisk.

Tror feffemannen är en rätt typisk happymedlem, många här gillar ju verktyg och saker som rör sig...? :-)

lasbild3.jpg

/Leo

hoppas de flesta är cykelintresserade, inte alla men många verkar ju dumsnåla när det gäller att köpa prylar. Tror även att ca 70% är singlar (iförsej speglar väl detta den svenska befolkningen ganska bra).

Lägger även till att öl & vin går före X-cider & konjak hos den typiske Happyiten.

Även att cykla långt går före att cykla snabbt och kort.

en skäggig connoiseur och matgourmand med fäbless för whisky,öl och män med dicken i avgasröret

Bilagor

• evilgrin39.gif
    evilgrin39.gif
    832 bytes · Besök: 16
Globalistic (fd Bang) skrev:
-------------------------------------------------------
> Lägger även till att öl & vin går före
> X-cider & konjak hos den typiske Happyiten.
>
> Även att cykla långt går före att cykla snabbt
> och kort.

Kopplade du ihop x-cider med cognac där? Ja jävlar... Öl, vin, cognac.... gärna en garre också :D

Den typiske happymedlemmen.

I början:
"Varför är inte forumet uppdelat i smarta kategorier? (det var längesedan nu) Vad rekommenderar ni för cykel? (jag vill börja cykla i skogen och cykelpendla)"

Efter ett tag:
"Aha, jag tror jag fattar nu med forumet. Borde jag uppgradera från LX till XT? Hur är det att handla från Tyskland?"

Veteranen:
"Jag bygger egen cykel, skall jag bygga hjulen eller köpa kompletta? Jag håller på att snöa in på lvg. Jag ger nyanlända råd om cykelköp."

Trollet:
Vi bär det alla inom oss, nyanländ som veteran. Kommer ofta fram samtidigt som trådarna "Vilket öl dricker du nu", "Vilket vin drickser du nu" eller "vilken whisky dricker du nu" ligger på förstasidan...

/K

Oscar skrev:
>

Hahahaha, en bild säger mer än tusen ord! Den typiske happymedlemmen förkroppsligad.

Oscar skrev:
>

Den hade jag velat se på film! Tack för dagens garv!

hmm, 2 elitcyklister med en motionär i mitten? Är det typiskt happy? Har ens Darvell happy?

Har fått för mig att man passar bäst in här om man inte passar in annars. Ha skägg och dricka öl och vin före andra drycker kanske iofs kan passa in annars. Men många här har annorlunda cyklar. Inte precis sådana cyklar som en så kallad klubbcyklist först tänker på med >6" fram och bak för XC i Göteborg, helstel i Stockholm. Fixies, randoneurer (eller hur det stavas). Folk som ofta inte tar cykling, eller forumskrivande på allt för mycket allvar utan mest för att det är kul. För kanske kan det finnas njutning att köra kränkpass, försöka hänga på Leo i Göteborgsskogen eller bara cykla med en väldig massa grejjer på sig och med sig.

Typisk, alltså en mainstream-happyist? Är det något att skylta med? Låter mera som en anklagelse.
Eller typisk, i meningen vanligast förekommande? En som aldrig har tid att cykla? Det vore ju ironiskt!

Vad hände med besserwissande analakademiker på crack?

Är jag ensam eller är det bara jag som vågar stå för det?

//K

marran skrev:
> kebarb: jag tror du sammanfattade mig ganska bra i
> en mening där, jag är på ditt lag!

Tack!

=)

Tillbaka
Topp