Vem är happys alfahane

Vem är happys alfahane
Jag är brunhårig, stendum, ful, brunögd, värdelös på allt inklusive cykling och dessutom är jag mager. Jag tror jag slår mig ner bredvid Markus F under korkeken om jag inte blåser bort på vägen... :D

Vem är happys alfahane
swerider skrev:
-------------------------------------------------------
> Ut och hojja med er istället...

NEJ!!!.

STOPP OCH BELÄGG!!

NU FÅR DET FAN VARA NOG! ! ! !

NÅGON JÄVLA ORDNUNG FÅR DET VARA, JAG ÄR KANDIDAT TILL ALFAHANE OCH DET FINNS EN KOMENTAR SOM VERKLIGEN INTE ÄR TILLÅTEN I DENNA TRÅD!!

Fan, du kunde väll nöjt dig med att slänga ett par barends på mig, Men att ta upp det där i denna tråd, Jag trordde inte du gick så lågt.

=D

Vem är happys alfahane
Förlåt att jag är sen att återkomma, men jag var ute och hojjade.

---

Från Wikipedia:

A silverback is an adult male gorilla, typically more than 12 years of age and named for the distinctive patch of silver hair on his back. A silverback gorilla has large canines that come with maturity. Blackbacks are sexually mature males of up to 11 years of age.
Silverbacks are the strong, dominant troop leaders. Each typically leads a troop of 5 to 30 gorillas and is the center of the troop's attention, making all the decisions, mediating conflicts, determining the movements of the group, leading the others to feeding sites and taking responsibility for the safety and well-being of the troop.

Males will slowly begin to leave their original troop when they are about 11 years old, travelling alone or with a group of other males for 2–5 years before being able to attract females to form a new group and start breeding. While infant gorillas normally stay with their mother for 3–4 years, silverbacks will care for weaned young orphans, though never to the extent of carrying the little gorillas.
If challenged by a younger or even by an outsider male, a silverback will scream, beat his chest, break branches, bare his teeth, then charge forward. Sometimes a younger male in the group can take over leadership from an old male. If the leader is killed by disease, accident, fighting or poachers, the group will split up, as animals disperse to look for a new protective male. Very occasionally, a group might be taken over in its entirety by another male. There is a strong risk that the new male may kill the infants of the dead silverback.

---

Mitt hår har migrerat från pannan till ryggen ett bra tag nu. Det är inte gråaktig där bak ännu, men vänta bara några år...

Vem är happys alfahane
Ohhh, underbar info Daner. Du ligger klart bra till på alfahane listan nu.

Men fatta att hålla en flock på 30 apor eller en flock happyiter!!

Hajja grejen lixom...

Vem är happys alfahane
Ville skrev:
> Men fatta att hålla en flock på 30 apor eller en
> flock happyiter!!

Och skillnaden är?

Vem är happys alfahane
Mårten skrev:
> Ville skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Men fatta att hålla en flock på 30 apor eller
> en
> > flock happyiter!!
>
> Och skillnaden är?

Att på happy är vi typ 3000

Vem är happys alfahane
Mårten: Om du inte ser den skillnaden bör du springa till närmsta zoo, ställa dig bredvid en apa och ta ett kort. Sen går du hem, tittar på kortet och kan du då inte se någon skillnad är det antagligen ingen eller så har du synfel.

Vem är happys alfahane
Tja, denhär dö upp när jag sökte efter "apa" på Google.

duncan200x150.jpg

Denhär dö upp när jag sökte efter "monkey":
monkey.jpg

"Hårfin" skillnad. :D

Vem är happys alfahane
Söker man på: Alphaville inte bli kända
...så hittar man inget på google.

På tal om ville...
Typ kända othellodrag eller nåt. men jag klicka bort för jag ville inte se mer av de onskefulla othellobilderna.
d8921f739787540aeabbc297cfb09358.png

Sök bilder på google: wtf ger en håri träff.

Vem är happys alfahane
Om apor.

Jag och kompisen Grant startade för många år sen en cykelklubb
och skulle registrera den hos SCF som "Stockholms Cykelapor"
för att få licenser till vårt seriösa tävlande.

Vi fick avslag med motiveringen att namnförslaget
var löjeväckande.

De tyckte vi skulle söka oss till Spårvägen eller Polisen.
HAHHAHAHAHHAA vad är iså fall det för jävla namn på cykelklubbar ???

Hade vi fått vår vilja igenom hade vi direkt kunna
svara på Villes fråga, Hierarkin hade varit glasklar
i apflocken.

Vem är happys alfahane
jansson99 är utom allt rimligt tvivel happys alfahane.
"En av HappyMTB:s största killar liksom" -citat bigmollo
Har man dessa vader gör man som man vill bland cyklister:
file=7433

De är ju f*n värre än Sean Eadies dito:
IMG_8154.jpg

Så, nu är det avgjort....vad skall vi prata om nu?

Senast redigerad av en moderator:
Vem är happys alfahane
På tal om vader... på Lida Loop kommer det en Falu CK-cyklist upp bredvid mig och frågar om jag körde Siljan runt förra helgen, "Nä" sa jag varpå han0 svarade "Nähä - då var det nån som hade likadana vader som du"

Fetisch?

Vem är happys alfahane
Jo Mytis; Det gjordes en undersöking varför afrikaner är så snabba på maratonlopp- Man kom fram till att deras benstommer var så tunn och därmed massan så att dom sprang snabbare tack vara det. Kan inte det gälla cyklister med ? =D

Vem är happys alfahane
Skogling skrev:
> Jo Mytis; Det gjordes en undersöking varför
> afrikaner är så snabba på maratonlopp- Man kom
> fram till att deras benstommer var så tunn och
> därmed massan så att dom sprang snabbare tack
> vara det. Kan inte det gälla cyklister med ? =D

Så du menar att jag är happys alfahanne? Jag lär ju ha tunnast benstomme på hela happy!
Nä, då tycker jag allt att jansson99 liknar en silverback ett gäng tjog ggr mer än vad jag gör...

Vem är happys alfahane
mytomspunnen skrev:
> Skogling skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Du skulle kunna vara happys anti-alfahane...
> ;o)
>
> Exaktomundu!

Betahona?

Tillbaka
Topp