Verkstadsskada

Verkstadsskada
Efter att ha legat sjuk i några dagar så har jag reflekterat över skadan och kommit fram till att jag var för snabb att lägga skulden på verkstaden. Jag kan ha orsakat skadan på något sätt, vet dock inte hur, och jag kommer förmodligen få leva i ovisshet.
Ska iaf laga skadan och sen ska jag cykla ?

Tack för engagemang!
Jag brukar köpa emaljfärg på panduro för att göra små touch ups. Det blir inte perfekt men på avstånd så ser det ok ut.

Verkstadsskada
Har mailat honom, men inte fått svar än.
Tack för tipset ändå ?
Får kolla min maillåda bättre framöver, ledsen! Annars så funkar PM här rätt bra.
Rent generellt så är den skada som visas här i tråden enkelt åtgärdat med lackstift från nån bildelsbutik. Jag brukar med god framgång använda sprayburk från Biltema och blanda till rätt kulör och dutta med tops. Vill man göra det ordentligt så finns 2K klarlack på mindre burkar att köpa hos MECA o liknande.

Verkstadsskada
Får kolla min maillåda bättre framöver, ledsen! Annars så funkar PM här rätt bra.
Rent generellt så är den skada som visas här i tråden enkelt åtgärdat med lackstift från nån bildelsbutik. Jag brukar med god framgång använda sprayburk från Biltema och blanda till rätt kulör och dutta med tops. Vill man göra det ordentligt så finns 2K klarlack på mindre burkar att köpa hos MECA o liknande.
Tusen tack för svar! Blir nog inhandla sån klarlack. Jag har färgkoden så ska beställa en liten flaska.
Sen är det bara pillet kvar ?

Tillbaka
Topp