Vevlagerbredd Scott Tampico
Jag behöver byta vevlager till min cykel. Ska ändå köpa lite grejer till min nybeställda racer från cyclecomponents (hade inte riktigt tänkt på att lägga till alla roliga tillbehör i budgeten, men men)så det får bli därifrån. Vilken bredd ska jag välja? Jag trodde det fanns två bredder: 68 eller 7-nånting mm men så ser det ju inte ut på http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&funk=steg_tva&artgrp=196
Shimano, BB-UN54 vevlager, 68-107 mm; skulle det funka? Jag har tyvärr inget skjutmått hemma att mäta med, men det finns ju en hel rad gamla Tampicoinnehavare här som kanske vill bistå med info? Vevpartiet är ett fyrkants Deore (med en böjd vevarm...).
Skulle även vara intresserad av att höra ert bästa budgettips ang. cykeldator med kravet att den ska komma förberedd för montering på styrstammen - det ser så schnajdigt ut tycker jag.
Shimano, BB-UN54 vevlager, 68-107 mm; skulle det funka? Jag har tyvärr inget skjutmått hemma att mäta med, men det finns ju en hel rad gamla Tampicoinnehavare här som kanske vill bistå med info? Vevpartiet är ett fyrkants Deore (med en böjd vevarm...).
Skulle även vara intresserad av att höra ert bästa budgettips ang. cykeldator med kravet att den ska komma förberedd för montering på styrstammen - det ser så schnajdigt ut tycker jag.