Vi fortsätter med åldern...

27 om några veckor.

Fick visa leg varje gång på systemet fram till den dag jag fyllde 26. Efter det har jag bara fått visa 1-2 gånger. Det är rätt bra jobbat av personalen, för enligt deras kampanj ska man ju visa leg t.o.m 25 år! =)

30

Klarar mig från att visa leg på ICA, men behöver visa då och då på Systemet

Jag förstår Jomper, efter 25 börjar åldern kännas ganska oväsentlig och man får tänka efter hur gammal man är

40 för mig. Jag ber om ursäkt, gubbar och kärringar, men kan det vara så att den höga medelåldern på det här forumet har ett samband med kvaliteten på inläggen? Tanken är riktigt, riktigt skrämmande...

Jag tycks vara en som kan hoppa in och sanka medelaldern lite har. ar 23.

De ganger jag har sluppit visa leg pa systembolag i Sverige ar nar jag handlat som mest, underlig ekvation. Men bunkrar man upp for 4 dagars fetfestande med 2 polare pa cityfesten sa blir det sa mycket flytande foda att kassorskan har fullt sja att rakna sa att allt blir ratt, och glommer bort att kolla leg. :-)

Jag är 15.... Om jag får räkna två gånger. 29 just nu, hur gammal man är efter helgen vette sjutton :)

Markus: Tror du verkligen att det kan vara så enkelt?

/Mattias

Fan va folk är jämngamla här. Själv är man 30 och fyller 30 igen om en månad:) Eller va säger jag, jag fyller 25 för sjunde gången blir det ju såklart

27

Det är bra att kassörskorna är noggranna med leget, det slarvas alldeles för mycket! hilsen drogförebyggaren

34 om nu någon bryr sig. Jag gör det inte!

/Kaj, som hade varit i Rudan om Kaj fått varit frisk! Nästa år, då...!!! hört den förr???? :-)

Kassörskan på systemet: "Asså du var inte äldre!?", när hon såg mitt legg. Ruggigt nöjd av en kille(ung man kanske...) på 21 år.

/Fredrik- som sänker medelåldern!

Tillbaka
Topp