Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rättar dig..#Vi som gillar idén med oelcyklar.
Röda ekrar är ju en dröm.Jag tycker faktiskt det är lite orättvist att bara elmotorer är tillåtna. Motorcykel som motorcykel liksom.
Visa bilaga 527993
Ditt MILJÖSVIN!Jag tycker faktiskt det är lite orättvist att bara elmotorer är tillåtna. Motorcykel som motorcykel liksom.
Visa bilaga 527993
Låter som en bra idé. Typ utan varken låda eller elskåp.oelcyklar = ovanligt enkla lådcyklar?
Hatar de inbitna även sådana och mopeder eller är det själva batteriet/elmotorn som ger problem?Jag tycker faktiskt det är lite orättvist att bara elmotorer är tillåtna. Motorcykel som motorcykel liksom.
Visa bilaga 527993
Ja det vore ju fint, speciellt nu när TS idag dessutom ändrat rubriken till sparkcyklar och sen raderat sina egna inlägg i trådens inledning.Kan någon moderator OT-märka tråden?
Det var bättre förr, när trådens titel då enbart ändrades i första inlägget samt de som skapades efter det.Ja det vore ju fint, speciellt nu när TS idag dessutom ändrat rubriken till sparkcyklar och sen raderat sina egna inlägg i trådens inledning.
Är alla i den här tråden onyktra? ?
Inte än men jobbar på det ?Är alla i den här tråden onyktra? ?