Viktuppgång av cykling

Viktuppgång av cykling
Minska ned på kolhydrater och minska fönstret när du äter. Ta nån dag då du kanske promenerar några timmar på morgonen o sen äter väldigt lite under resten av dagen. Du är också äldre nu, vilket också kan vara en faktor. Mina sanningar.

Viktuppgång av cykling
Minska ned på kolhydrater och minska fönstret när du äter. Ta nån dag då du kanske promenerar några timmar på morgonen o sen äter väldigt lite under resten av dagen. Du är också äldre nu, vilket också kan vara en faktor. Mina sanningar.
Det är ju så fantastiskt komplicerat att det gäller ha kalorier in < kalorier ut.

Sen ska man aldrig, aldrig tro att ett träningspass där klockan eller annat device påstår en viss kaloriförbrukning -faktiskt har ökat kroppens dygnsföbränning med detsamma.
För så är det inte!

Viktuppgång av cykling
Minskar du fönstret när du äter så minskar i varje fall min magsäck. Jag får automatiskt i mig mindre kalorier då. Du hinner inte äta lika mycket.
Kalorier... Det mäts genom att man mäter hur stor energi något avger vid förbränning i en ugn? Vi avger kalorier där bak också vet du.

Tillbaka
Topp