Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
trib sa:En helt ovetenskaplig undersökning ger att när jag kör helskärmsläge på datorn så är det ca 160 bokstäver per rad i inläggen. Det är på tok för mycket och gör det svårt att hitta nästa rad när jag läser. Det tar helt enkelt emot för ögonen att byta rad och jag får kämpa mer för att läsa vidare. Gamla forumet hade ca 110, vilket var betydligt rimligare.
ratatosk sa:Jag håller med tidigare gnölare, det är svårläst.
När jag testade från mobilen gick det inte heller att komma snabbt till senaste inlägget i en tråd.
Kung_Gustaf sa:Det är faktiskt lite jobbigt åt ögonen av någon anledning? Jag tycker bruna temat liknar det gamla men det är ändå något som gör att det blir jobbigt. Ingen som har ett förslag på vad det kan vara? Avsaknaden av den vita ramen som kanske gör något?
trib sa:En helt ovetenskaplig undersökning ger att när jag kör helskärmsläge på datorn så är det ca 160 bokstäver per rad i inläggen. Det är på tok för mycket och gör det svårt att hitta nästa rad när jag läser. Det tar helt enkelt emot för ögonen att byta rad och jag får kämpa mer för att läsa vidare. Gamla forumet hade ca 110, vilket var betydligt rimligare.
Om någon räknar på ett större urval än jag gjort så får de säkert andra siffror, men själva poängen står jag fast vid.
zinkpasta sa:trib sa:En helt ovetenskaplig undersökning ger att när jag kör helskärmsläge på datorn så är det ca 160 bokstäver per rad i inläggen. Det är på tok för mycket och gör det svårt att hitta nästa rad när jag läser. Det tar helt enkelt emot för ögonen att byta rad och jag får kämpa mer för att läsa vidare. Gamla forumet hade ca 110, vilket var betydligt rimligare.
+1. Alldeles för brett. I övrigt helt ok än så länge.
AddeN sa:Nåväl tycka kan man ju göra olika. Men varför går det inte att få en vanlig webläsarversion i telefonen? (Andriod och Crome om det har någon betydelse)
Den knappen ska finnas vid varje inlägg (under inlägget till höger, där den låg tidigare).AddeN sa:Jobbigt att man måste scrolla upp (visst snabbscrollen finns) för att komma till inläggslisteknappen.
zinkpasta sa:trib sa:En helt ovetenskaplig undersökning ger att när jag kör helskärmsläge på datorn så är det ca 160 bokstäver per rad i inläggen. Det är på tok för mycket och gör det svårt att hitta nästa rad när jag läser. Det tar helt enkelt emot för ögonen att byta rad och jag får kämpa mer för att läsa vidare. Gamla forumet hade ca 110, vilket var betydligt rimligare.
+1. Alldeles för brett. I övrigt helt ok än så länge.
JohanA sa:Den knappen ska finnas vid varje inlägg (under inlägget till höger, där den låg tidigare).AddeN sa:Jobbigt att man måste scrolla upp (visst snabbscrollen finns) för att komma till inläggslisteknappen.
jomper sa:Ta gärna ev diskussion i en och samma tråd, dvs här: http://happyride.se/forum/read.php/1/2871991
I princip allt du nämnt finns med där och det mesta kommer säkert ordnas.
Luktapåblommorna sa:Den tråden handlar om övergången till nya sidan. Den här handlar om sorgen av att den gamla gått ur tiden. :)
PerryE sa:
"We fear change"......
SubSub sa:Är jag dum i hela huvudet eller finns det inga kategorier / subforum i forumet?
Jag får bara upp en kronologisk lista med inlägg = bajs om man vill gå in på ngt särskilt ämne. Borde ju finna sektioner för DH, BMW, Trial, etc, etc.
SubSub sa:Är jag dum i hela huvudet eller finns det inga kategorier / subforum i forumet?
Jag får bara upp en kronologisk lista med inlägg = bajs om man vill gå in på ngt särskilt ämne. Borde ju finna sektioner för DH, BMW, Trial, etc, etc.
h.g.j sa:SubSub sa:Är jag dum i hela huvudet eller finns det inga kategorier / subforum i forumet?
Nog för att Bayerische Motoren Werke tillverkar någon udda cykel emellanåt, men nog känns det som överkurs att dom ska ha en egen sektion på happy....
Atlas sa:Gamla goa Brooklyn Machine Works... det var huck-tider det.
SubSub sa:h.g.j sa:SubSub sa:Är jag dum i hela huvudet eller finns det inga kategorier / subforum i forumet?
Nog för att Bayerische Motoren Werke tillverkar någon udda cykel emellanåt, men nog känns det som överkurs att dom ska ha en egen sektion på happy....
Atlas sa:Gamla goa Brooklyn Machine Works... det var huck-tider det.
Höhö, njae varken den ena eller den andra, även om den sistnämnda är väl värd att nämna. BMX var det tänkt att stå.
Finns det verkligen inga kategorier!? Verkar ju minst sagt udda. En basal funktion för ett forum liksom och inom ett så brett område som cykling blir det ju lätt rätt spretigt annars. Har för mig att det var kategoriuppdelat på gamla forumet!? Right?