Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tomcaten sa:Jag petar in mina hjul trots att det kan bli fel typ av hjul för tråden men eftersom de har hållit så bra för mig så vill jag droppa de här.
Spank Spike Race 33 fälgar på DT350 nav. Kostnaden blev ca 4000:- och jag har kört hårt med de. Visserligen haft en mekaniker som har hållit efter de men andra hjulpar kan ha sett ut som Pringels chips vid det här laget.
MTBiker sa:Stort tack för era tips. Ska åka ner till min LBS och ge dem en chans att matcha med något liknande annars verkar Newmen riktigt bra.
+1 på dem, en Spark RC med plastram är ju ganska mycket XC och skall därmed ha lätta hjul. Allt över 1400 g borde gå bort och då är detta nog så billigt man kan komma undan. Jag har pinat mina ett tag nu på en Genius utan problem, och finishen på fälgarna är verkligen topp. Med det ligger väl precis över budget, som alltid...hm sa:http://s.aliexpress.com/VreeyiMb
Har jag kört på i år fast med andra nav.
hm sa:Eller om man vill ligga i framkant med bredden..
https://s.click.aliexpress.com/e/r8c2uqz
Jensen sa:Tomcaten sa:Jag petar in mina hjul trots att det kan bli fel typ av hjul för tråden men eftersom de har hållit så bra för mig så vill jag droppa de här.
Spank Spike Race 33 fälgar på DT350 nav. Kostnaden blev ca 4000:- och jag har kört hårt med de. Visserligen haft en mekaniker som har hållit efter de men andra hjulpar kan ha sett ut som Pringels chips vid det här laget.
Han frågar om hyffsat lätta och styva hjul och rekommendationen är ett par med dh/freeride fälg? ? men absolut. Om man bara går på rubriken så absolut. Grejerna ser fina ut för övrigt
Tomcaten sa:Jensen sa:Tomcaten sa:Jag petar in mina hjul trots att det kan bli fel typ av hjul för tråden men eftersom de har hållit så bra för mig så vill jag droppa de här.
Han frågar om hyffsat lätta och styva hjul och rekommendationen är ett par med dh/freeride fälg? ? men absolut. Om man bara går på rubriken så absolut. Grejerna ser fina ut för övrigt
Jahamen det fatta inte jag men när jag läste rubriken och det stod vilka mtb hjul blablabla....Men så tänkte jag toppen för jag har såna hjul på min hoj så därför ville jag skriva ut ett inlägg om det. Tillägget om lätta och styva valde jag att bortse ifrån helt enkelt. /T
jofahjalm sa:Vem vill framstå som ett svetto?
jofahjalm sa:Vem vill framstå som ett svetto när man kan rulla på tomcaten-bling?
MTBiker sa:Tomcaten sa:Jensen sa:Tomcaten sa:Jag petar in mina hjul trots att det kan bli fel typ av hjul för tråden men eftersom de har hållit så bra för mig så vill jag droppa de här.
Jahamen det fatta inte jag men när jag läste rubriken och det stod vilka mtb hjul blablabla....Men så tänkte jag toppen för jag har såna hjul på min hoj så därför ville jag skriva ut ett inlägg om det. Tillägget om lätta och styva valde jag att bortse ifrån helt enkelt. /T
Det är lugnt :)
Jag kunde ju skrivit för Bästa hjulen för XC raket :)
Crocko sa:MTBiker sa:Tomcaten sa:Jensen sa:Tomcaten sa:Jag petar in mina hjul trots att det kan bli fel typ av hjul för tråden men eftersom de har hållit så bra för mig så vill jag droppa de här.
Han frågar om hyffsat lätta och styva hjul och rekommendationen är ett par med dh/freeride fälg? men absolut. Om man bara går på rubriken så absolut. Grejerna ser fina ut för övrigt
Det är lugnt :)
Jag kunde ju skrivit för Bästa hjulen för XC raket :)
Torsdag och en vänlig och förlåtande ton i tråden, är det christmas spirits på happy :)
Tomcaten sa:None taken.
Jag slänger runt cykeln i skogen som ett verbalt statement över min förmåga och hittills har jag kommit fram till att beskriva mig själv så här: 1% internet-cycling och 99% "Riktig cykling"
En kompis har kört en säsong med Newmenhjulen och hade en del strul innan han fick till lagerspänningen på baknavet.Clark sa:Något som dock har varit lite irriterande är att jag inte fått till lagerspänningen bra. Jag tycker att de börjar glappa nästan direkt och jag får spänna efter varje pass. Det kan ju vara jag som gör något fel eller ett enstaka nav som bråkar. Någon som upplevt liknande problem?
C-dale sa:En kompis har kört en säsong med Newmenhjulen och hade en del strul innan han fick till lagerspänningen på baknavet.Clark sa:Något som dock har varit lite irriterande är att jag inte fått till lagerspänningen bra. Jag tycker att de börjar glappa nästan direkt och jag får spänna efter varje pass. Det kan ju vara jag som gör något fel eller ett enstaka nav som bråkar. Någon som upplevt liknande problem?
På framnavet rasade ett lager efter halva säsongen och enligt Östercykel var det ingen engångshändelse , förmodligen beroende på att lagerkulorna är i microstorleķ.