Vilka piller äter ni?
Haha, har inte provat och är inte för användande alls men som vanligt i Sverige (enligt mig) tror många att allt förbjudet är precis som de värsta skrämselpropagandan säger! Skulle du träffa mig skulle du nog inse att jag inte lagt många timmar på gym så vet då inte varför jag skulle vilja ha tagit något ;)Ojsan, måste säga att jag är klart besviken över att den här typen av inlägg är ok på happyride.
Tycker att ditt inlägg är hmmm "shady".
Men ok, vi får väl gräva djupare i det här... Enligt mitt intryck är det mycket signifikant för folk som brukar anabola, att de dels inbillar sig att de har full kontroll och att de inbillar sig att det är ofarligt. Sedan bär det utför...
Hur menar du? Anabola under strikt ordinerad läkarkontroll pga att man har någon typ av tillväxtproblem eller menar du med preparat från den svarta marknaden?
Varifrån får du egentligen de här siffrorna att enbart 5% uppvisar aggressivt beteende? Det här med 2 veckors anabola bruk och sedan uppehåll i 2-3 månader, att det fungerar bra, är det av din egna erfarenhet eller något du läst om på Flashback?
Tänker inte göra detta till någon anabolatråd. Var någon dokumentär jag såg för länge sedan siffrorna kommer från, du får nöja dig med det för kommer inte skriva mer om det eftersom jag inte vet mer men som du säger bör det ju vara läkarordinerat. Finns allvarliga biverkningar med de flesta läkemedel om de används fel!