Vill testa DH i Åre i sommar!

bigfish

Ny medlem
Har som sagt enbart kört XC tidigare men skulle vilja testa på DH.

Någon i samma sits som vill till Åre?

Kan tänka mig att hyra cykel och dela boende med någon under Åre Mountain Mayhem veckan (31juli-6aug) 2006.

/Johan

Bara så du vet så brukar det vara packat med folk under den veckan. Jag och fegelito4u (och neo?) har tänkt att åka upp veckan innan. Om du åker den veckan så kan du ju dela med oss...

bigfish: om du skall hyra cykel så se till att vara ute i god tid. Jag fick det rådet förra året men trodde inte att det skulle vara ett sådant tryck på hyrcyklarna!

Jag hyrde en kona stinky på extrem. De verkar endast ha konacyklar vad jag såg...
vet inte om det är så många fler ställen man kan hyra på? jag hittade då inga i alla fall

/e :)

fox: tror det kostade 400kr/dag.. men om man hyr flera dagar så minskar priset lite. Har inte exakt koll. Jag tyckte det var rätt dyrt i alla fall, bra mycket dyrare än att hyra skidor! ;) (fast å andra sidan så kostar ju en cykel så mycket mer, hehe)

Tror att bara en fullfacehjälm kostar 100kr/dag att hyra!!
Så om ni ska vara där en hel vecka så se till att köpa en egen, ni kommer ju få lägga ut pengarna ändå!

/e

E-beth: Jo, det var rätt dyrt. men som du säger så kostar en cykel mer.. ;) Tänkte bara om man skulla åka dit innan man skaffat en ordentlig cykel..

Tillbaka
Topp