Vindjacka som andas bra

Vindjacka som andas bra
Haha, ja om någon ger mig en bal med halm och i princip ber om en docka, så kan jag ju ha svårt att motstå att leverera. Precis som om någon hade gett mig ull så kunde jag om kreativiteten slagit till, fixat någon form av kofta……
Ganska talande att du inte klarade att svara på frågan.
Fint att du erkänner argumentationsfel ändå. Du kanske borde fundera på varför du gick den vägen istället för att försvara det?

Vindjacka som andas bra
Har någon tips på jackor som skulle kunna passa mig? Ska ultracycla (450km) från Norge i juni och min nuvarande sigr jacka i medium blir rätt stor på bröstet. Men small skulle bli för tight på armar. Känns lite onödigt med så mycket fladder i vind under så lång tid.

Vindjacka som andas bra
Har någon tips på jackor som skulle kunna passa mig? Ska ultracycla (450km) från Norge i juni och min nuvarande sigr jacka i medium blir rätt stor på bröstet. Men small skulle bli för tight på armar. Känns lite onödigt med så mycket fladder i vind under så lång tid.
Tråden försöker förstå det. En jacka som fungerar till allt finns inte. Dessutom har folk olika erfarenheter, åsikter och förslag.

Tillbaka
Topp