Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte köra i Gozzis imorgon vid 9. I tisdags var det grymt bra så jag räknar med att det är lika bra imorgon!
Otekniskt men desto mer kuperat och snabb rolig cykling!
Kommer bli läskigt i utförsbackarna då jag kör Lassemtb:s Scale den här helgen. Han har gått och blivit dödssjuk så jag passade på att sno cykeln från den hjälplösa stackaren :-P
Ska bli kul att jämföra med Remedy'n! Speciellt uppför, inte utför... Tror det svarar lite bättre i pedalerna!
Satsar på ny rekordtid på GTT!
Stravaskalper och mördarbackar lät ju spännande. Jag har aldrig sett Gozzis men det lär ju vara klassisk svettomark om jag förstått saken rätt :)
Tror dock inte att jag kan komma loss. Ser fram mot rapport om sub 8
JojjeM skrev:
-------------------------------------------------------
> Stravaskalper och mördarbackar lät ju
> spännande. Jag har aldrig sett Gozzis men det
> lär ju vara klassisk svettomark om jag förstått
> saken rätt :)
> Tror dock inte att jag kan komma loss. Ser fram
> mot rapport om sub 8
>
> /Johan
Eeeh... Var sjukt nöjd med sub10 sist :-P
8.19 som någon kört på är rätt snabbt i min värld! Något för dig däremot Johan :-)
OM jag inte är dödssjuk kommer en cykling utgå från någonstans in i Norra Lunsen klockan ca 1600-1630 imorgon lördag i mediokert tempo med mycket snack(s) och pausvila. Egentligen körs det två gruppen med en i varje...en rätt snabb och en rätt lågsnabb.....
Hade gärna cyklat men har inte fått nya bakväxeln efter att den gamla (några månader blev den ju iaf...) blev slarvsylta i söndags. Håller dessutom på att bonntrimma lite med customdelar av polskt snitt för att flacka ut min nära rätvinkliga gaffel med en eller halvannan grad.
dnleriksson skrev:
> 8.19 som någon kört på är rätt snabbt i min
> värld! Något för dig däremot Johan :-)
Haha. Det ska vi nog låta vara osagt.
Tricket med Nåsten TT är att jag kanske har lite bättre teknik än många som tränar på riktigt men lite bättre kondis än de flesta som åker trixig terräng till vardags. På en snabbare och mer lättåkt bana lär jag bli kränkt. Fast det vore ju kul att gasa på :)
dnleriksson skrev:
> Killer Hill däremot var bra mycket lättare med
> en Scale än en Remedy! KOM - check.
Vinden rensar i skogen. Verkar falla furor över stigen man cyklar på mer än någon annanstans. Blev mycket klättra eller ta sig runt. Karlsrorundan till torpet var mest ett enda stort plockepinn på sina ställen.
Lunsentorpet.....mysigt....verkar bo en gubbe där på nätterna.
Mycket lampljus....är bra.
Riktigt kul tur med fast fruset underlag och nästan varmt i luften.
HEJ MICKEY HEJ MICKEY E ALLT OK HEJ MICKEY........................
Blair Witch stämmer rätt bra....gjorde några ofrivilliga kaninhopp när det rasade träd i närheten strax innan torpet.
Var mycket liggande träd i Gozzis också men endast 3 som störde cyklingen. Resten låg utanför stigarna. Men det här var ju igår så det blir nog värre efter dagens bris...
Edit: packade veckans cykelryggsäck på en gång så den är redo :-)
Tog en tur från Flottsund mot torpet idag. Endast ett nedfallet träd och bra underlag. Mötte troligtvis gubben som bor i torpet. En trevlig prick som brukar vandra i Lunsen nästan varje helg. Han tyckte det var jätteroligt att så många cyklade ute i skogen och att de som cyklade visade respekt mot folk som vandrade.
Jag tycker söndag låter som en bra dag för lite cykling. Dock blir det rehab-runda efter att ha legat däckad i förkylning några dagar så det kommer gå långsamt på riktgt för mig...
Å så gillar jag sovmorgon när jag inte ska åka skridskor, så vad sägs om start kl 11?
Jag måste nog stå över. Min förkylning tog bara en dag ledigt känns det som. Jag tror inte det kommer vara nyttigt för mina lungor att cykla i kylan i morgon :-(
Äh, ni är klena! Jag hade GÄRNA cyklat idag om jag haft en cykel ;-) Gaffeln är dock på spa på hjulhuset över helgen också då det ej fanns delar hemma.