Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
twinspark sa:Jadu...
A for Affordtwinspark sa:Jadu...
daikai1 sa:Måste säga att det är smart med såna kedjor, inte sett det förut, men slipper ställa cykeln mot stället och låsa fast i ställets ram.
Jorvar sa:Trodde aldrig att jag skulle få användning för denna bilden!
Går låset runt någon eker eller ligger det bara där?Martin Eves sa:Det är bara en DBS men ändå
eriaxe sa:Kollegas cykel som såg väldigt olåst ut
Förklaringen hängde på styret
Eftersom jag är en så omtänksam person så försökte jag göra det bästa av det. Men fortfarande dåligt låst :)
eriaxe sa:Kollegas cykel som såg väldigt olåst ut
Förklaringen hängde på styret
Eftersom jag är en så omtänksam person så försökte jag göra det bästa av det. Men fortfarande dåligt låst :)
d_anders sa:Kanske hade glömt nyckeln. Alltid lurar det någon :)
ja så hoppas jag att det är. Annars blir jag besviken på min Huwaei när jag fotade min tidiga morgonbild.Bengt-re sa:Du vet att bilden har posdata i EXIF datat? Den som ser bilden på den olåsta cykeln vet exakt var den står/stod.
Stumpy sa:Frågan är varför hen har extralång ventil till den grunda fälgen.
Eveningstar sa:Lite oklart hur det tänktes här?
Mycket hundkiss i håret blir det. ?NLC sa:OT men jag kan inte förstå de som låser fast sin EPS-hjälm i cykeln och lämnar den utan uppsikt.
jingleyschmidt sa:Fan, jag önskar jag tog kort på den, men för några veckor sedan såg jag en hardtail (minns ej märke, men såg fin ut) fastlåst i en smal björk med ett bygellås, bara överröret och runt björken. Såg så jävla roligt ut.
Åttioåtta sa:jingleyschmidt sa:Fan, jag önskar jag tog kort på den, men för några veckor sedan såg jag en hardtail (minns ej märke, men såg fin ut) fastlåst i en smal björk med ett bygellås, bara överröret och runt björken. Såg så jävla roligt ut.
Har en björk vid plugget som jag alltid låser fast hojen i. Bara överröret :) Ligger felet i att man inte får med någon av hjulen? Har svårt att se att någon skulle palla såga av det.
ForesterGuy sa:Åttioåtta sa:jingleyschmidt sa:Fan, jag önskar jag tog kort på den, men för några veckor sedan såg jag en hardtail (minns ej märke, men såg fin ut) fastlåst i en smal björk med ett bygellås, bara överröret och runt björken. Såg så jävla roligt ut.
Har en björk vid plugget som jag alltid låser fast hojen i. Bara överröret :) Ligger felet i att man inte får med någon av hjulen? Har svårt att se att någon skulle palla såga av det.
Det har väl postats bilder på avsågade småträd här?