Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser inte riktigt men den ser inte dåligt låst ut - den ser olåst ut...qma sa:Mitt i folkmassan på tillfälliga bussterminalen i slussen. Kanske är ägaren bara iväg en kort stund - tveksamt om denna står kvar länge.
Edit: Roterad bild.
Ser ut som ett hänglås på nedre staget och runt en eker.tinkerbell sa:Ser inte riktigt men den ser inte dåligt låst ut - den ser olåst ut...qma sa:Mitt i folkmassan på tillfälliga bussterminalen i slussen. Kanske är ägaren bara iväg en kort stund - tveksamt om denna står kvar länge.
Den var väl stulen redan innan den ställdes där.qma sa:Mitt i folkmassan på tillfälliga bussterminalen i slussen. Kanske är ägaren bara iväg en kort stund - tveksamt om denna står kvar länge.
Allroad sa:Joråsåatteh..
Och en titan(?) gravel i samma! Dom kodlåsen är värdelösa också, finns en teknik där man kan få upp låset på mindre än 40 försök & tar 10-20 sekunder även för en okunnig :Sperzzon sa:Visst vi är på en liten ö. Men kodlås på en aeroad?
Eld sa:Den var väl stulen redan innan den ställdes där.qma sa:Mitt i folkmassan på tillfälliga bussterminalen i slussen. Kanske är ägaren bara iväg en kort stund - tveksamt om denna står kvar länge.
miol11 sa:Utanför mitt jobb mitt i stan inte allas nått bra ställe att parkera cyklar........ lämna batteri kvar och låsa fast cykeln i framhjulet hur tänker man då?!
clnr sa:Lite måste man ju ändå ta i för att ta med sig den här cykeln...
plumse sa:clnr sa:Lite måste man ju ändå ta i för att ta med sig den här cykeln...
Det roliga är ju att den hade gått att låsa säkert på andra sidan av stolpen.
Största stolpskottet är nog den som ritade stolpen och gjorde det möjligt att göra fel.
"Drabbad av design", typ.
edit:
Sjukt svårt att låsa säkert men det skulle kunna gå.
Äsch. Det är så liten chans att göra det foolproof så jag ångrar allt ovanstående.
clnr sa:plumse sa:clnr sa:Lite måste man ju ändå ta i för att ta med sig den här cykeln...
Det roliga är ju att den hade gått att låsa säkert på andra sidan av stolpen.
Största stolpskottet är nog den som ritade stolpen och gjorde det möjligt att göra fel.
"Drabbad av design", typ.
edit:
Sjukt svårt att låsa säkert men det skulle kunna gå.
Äsch. Det är så liten chans att göra det foolproof så jag ångrar allt ovanstående.
Det är inget cykelställ, det är en lyktstolpe.
Muttern har väl rostat fast.Alfakrull sa:Denna har på något mirakulöst sätt fått stå kvar i mer än en månad
maglat sa:Cykel med motor.
Sätt bakhjulet på en skateboard så är den stulen lätt.Bengt-re sa:maglat sa:Cykel med motor.
Åas måste man väl ändå få av kättingen för att kunna sno moppen. Svårt att få runt hjulet med massa skrot där och de är ju rätt tunga att lyfta.
rouster sa:Skönt att inte behöva oroa sig för att slarva bort nyckeln.