Magnus.Bovall
Aktiv medlem
Visa din AM/FR/DH/4X/lekmaskin-tråden
Snygga åk.
/M
/M
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
happymtb.fr sa:Jofa, skicka gärna på novyparts innan du beställer en avalanche och bjuder staten på massa tullskatt
Slobban sa:konken sa:Litet experiment, gick från 120 till 150 mm fram och 27.5 till 26 hjul. Riktigt intressant faktiskt, två gafflar och två hjulpar ger två olika hojar i princip :) (får styra upp dämpartrycket bak om man ger sig på alltför mycket huck to flat...)
Hmm.. Interdasting
Har en v3:a, lurat på annan framgaffel och 26 hjul.. Du ser ut att ha lyckats tagit fram en lekfull pjäs. Bra jobbat. Intressant.
Damn son! Du gifte dig rätt! ??richi_dito sa:Frugans Specialized enduro 2011 26" med piké 2016 och min commencal meta am v4 2016
happymtb.fr sa:
Large den här gången eller? :)rekrevs sa:Skall bli kul å se vad den här kan göra :)
Rattnalle sa:Large den här gången eller? :)rekrevs sa:Skall bli kul å se vad den här kan göra :)
Passar det med Vallåsen på lördag eller söndag?
marr sa:Rattnalle sa:Large den här gången eller? :)rekrevs sa:Skall bli kul å se vad den här kan göra :)
Passar det med Vallåsen på lördag eller söndag?
Söndag!! ;)
rekrevs sa:Skall bli kul å se vad den här kan göra :)
Robert sa:rekrevs sa:Skall bli kul å se vad den här kan göra :)
Ser bra ut, men den modellen verkligen en själ? ;)
AddeN sa:Nice, ny Glory. :)
dnleriksson sa:Min X7 är inte gammal och glappar i infästningsskruven. Det har jag inte varit med om förut, varken på sram (har iofs bara haft X9 förut) eller shimano. Nu ska jag sluta spamma den här tråden med växlar och göra en egen tråd tror jag.
discovery sa:Jag har alltid velat vara med i denna tråden och igår blev mitt lilla projekt klart efter många timmar i garaget. Har bara provrullat men det känns riktigt kul!
Den är ganska lång och flack.
Reach 495mm
Stack 640mm
Top tube 649mm
Chain stay 433mm
BB drop 25mm
HA 65 grader
Slag fram 150mm
Slag bak 135mm
Den är uppbyggd med lite blandat av gammalt och nytt.
Hjul hope hoops pro2 Evo / Flow Ex
Xt 11 delat
Reverb
Hope Tech 3 E4
Paco sa:Tycker ju om det där med att skruva och bygga eget....så jag samlade ihop lite prylar och byggde en Voltage Enduro;)
Scorpionen sa:Paco sa:Tycker ju om det där med att skruva och bygga eget....så jag samlade ihop lite prylar och byggde en Voltage Enduro;)
Hej!
Hur är Voltagen som en Allmountainhoj? cykelbar? svår o tung?
H. sa:Den här försöker jag komma ut på ibland. Tyvärr blir det inte så ofta.
Rattnalle sa:Den här kvalar väl här tänker jag. Dagens nyförvärv.
Blev inspirerad igår :) Dessutom är ju min andra cykel i delar fortfarande så behöver något att sysselsätta mig med.rekrevs sa:Rattnalle sa:Den här kvalar väl här tänker jag. Dagens nyförvärv.
Snabbt handlat :)