Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mini_me sa:Kasta på ett par plattisar på din apelsin så kan vi byta hoj nån tisdag i 500m eller så. Du kommer bli en Spez fanboi efter det ;)
Jag är mycket nöjd. Har varit helt problemfritt ägande och den känns väldigt bra på att äta stök... :)lundatok sa:Är den bra? :)
lundatok sa:
H. sa:Det ser ju ändå ut som att du ligger på minst 70% använt slaglängd från bunnyn. Och då har du 180 mm att plocka av...
På en stillbild från sidan i perfekt timing skulle dina 70% troligen se tokigare ut än mina 90%, det är ju trots allt nästan 2 cm mer slag som har pressats ur din hoj... ;)
Men vi kan ju också resonera så här: Om jag skulle köra dämparna så att jag procentuellt använder lika mycket slag vid samma aktivitet som på en DH-hoj så skulle jag behöva köra nästan dubbelt så hårda dämpare. Detta är ju givetvis orimligt. Småstök vill man ju bli av med även på en kortslagig hoj. Det jag måste kompromissa med är alltså i första hand förmågan att ta de riktigt grova smällarna.
Daaanyy sa:Huck to flat med Birden
TheCube sa:Daaanyy sa:Huck to flat med Birden
Fullt godkänd bottning? Vägövergången på Drop to Dike?
//Jonas
Fjärdebrunn sa:
Här går fjädringen bara på g krafter=luftfjädern.liveforthis sa:Från sista tävlingen i Sydsvenskan dh cupen i hunneberg ?
Putte1981 sa:den landningen kändes
sdx sa:Här går fjädringen bara på g krafter=luftfjädern.liveforthis sa:Från sista tävlingen i Sydsvenskan dh cupen i hunneberg ?
Är du tung för din vikt eller har du väldigt mjuka dämpare? ?Visa bilaga 415499
Bra flex ??
Nja. 72-74kg och avslappnad ? Men den är ganska mjuk. Vet att Jofa har skällt på mig förut (jag har höjt trycket efter det).Är du tung för din vikt eller har du väldigt mjuka dämpare? ?
Det ser ju inte vrålhögt ut liksom..
Snyggt! Slutet på grävlingen eller?Visa bilaga 423082
Gårdagen. Öööörrrkkkk aj
Japp, bottnar alltid där..Snyggt! Slutet på grävlingen eller?
Om det var du som ropade "Snygg hoj" så var det jag. Som att bli busvisslad på fast positivt ?Japp, bottnar alltid där..
Kan förresten varit din lila occcam jag hojtade på igår?
Haha japp var jag ?Om det var du som ropade "Snygg hoj" så var det jag. Som att bli busvisslad på fast positivt ?
Lika suddigt screenshot:Ett till suddigt screenshot från mobilfilm då (tack @Mini_me ). ?
Råkade bottna pga. bakhjulslandade när vi gjorde stilstudier på lilla droppet vid rom/röset på gröna i hellas ikväll.
Visa bilaga 432203