Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Men det gjorde vi för ett bra tag sen, tänker på Madonna-bygget bland annat.happymtb.fr sa:Har nått punkten när mer reach ger inte mer? ?
En milstolpe har passerats i så fall!
Du får gå Morakniv- och polermaskinskurs hos cyklist.Rattnalle sa:Sjukt tråkigt med svart. Men vi får väl se om jag vänjer mig.
Rattnalle sa:Sjukt tråkigt med svart. Men vi får väl se om jag vänjer mig.
Grymt snygg för att vara en "tråkig svart".Rattnalle sa:Sjukt tråkigt med svart. Men vi får väl se om jag vänjer mig.
Alldeles våt. Läckert. Vit gaffel är cooltLa visst aldrig upp en bild på den ihopsatt.
Torr cykel på våt spolplatta. Allt för de coola reflektionerna. Eller så är italiensk sol hel enkelt för stark för att det ska bli bra bilder annat än i skugga.Alldeles våt. Läckert. Vit gaffel är coolt
Möjligt. Utbudet av nya spännande cyklar är iaf dåligt. Sedan var som är orsak och verkan är högst oklart.Ja, håller med. Finns väldigt många andra parametrar som är viktigare, däremot får iaf jag känslan av att mindre hjul är lite svårsålda numera.
Nu fattas bird bara en 135/150 29er så är de kompletta :)
Haha, :pEn stumpy med annat märke alltså??
Det funkar fint.Någon som testat att köra en Aether 7 med 150mm gaffel? Överväger lite vagt att flytta över hela kittet från min Zero AM för att få lite dämpning utan att det blir total monstertruck av det. Cykeln är idag en L och tycker den sitter prima med mina 186 cm (om det nu spelar roll för hur upprörd geon blir av 10mm extra travel).
Alternativt så skulle 145an kunna vara en grej, men enligt internet klättrar den sådär och huvudsakliga målet är stigstök kring Göteborg, som ändå blir en del knixigt uppförs också.
Tack! :)Det funkar fint.
Vad har du för gaffel?Tack! :)
Vad har du för gaffel?
Då är det både enkelt och billigt att bygga om, ifall du skulle volja ha 140 efter ett tag.En RockShox Revelation RC 150mm DebonAir, från 2019
Ja men dåså :) Det låter ju prima. Tack för hjälpen!Då är det både enkelt och billigt att bygga om, ifall du skulle volja ha 140 efter ett tag.
Den planen genomfördes ju till 100%....Rätt lite aktivitet i den här tråden nu i Brexit-åldern.
Trodde inte jag skulle posta här på ett tag, men men.
Planerna på en kortslagig FS som inte skulle vara Bird, förvandlades plötsligt till denna:
Visa bilaga 531455 Har hittills enbart cyklat i snö och sett färgen i mulet, är galet taggad på vårvädret!
(Det blå styret är inte planerat, det är stulet från gamla HT'n. Oklart om det ska bli kvar eller inte. Inte lika snyggt blå som ramen :p)
Kanske lite för snygg..Men snygg!